L1 debuut met Whatever (v. Gribaldi) **FILMPJES**

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sc1990

Berichten: 507
Geregistreerd: 27-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 23:21

Leuk paard!
Wat me opvalt is dat hij niet altijd in regelmaat loopt?
Mijn partner heeft ook zo'n paard. Vaak als hij hem iets lager laat lopen, stopt dit. (misschien een ienieminie tipje) :D


sc1990

Berichten: 507
Geregistreerd: 27-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 15:09

ruth91 schreef:
femo schreef:
k vond hem ook direct onregelmatig! -O-


steflyn schreef:
Leuk paard!
Wat me opvalt is dat hij niet altijd in regelmaat loopt?
Mijn partner heeft ook zo'n paard. Vaak als hij hem iets lager laat lopen, stopt dit. (misschien een ienieminie tipje) :D


Bedankt voor de reacties!
Welke stukjes bij welk filmpje valt jullie dit op? En welk(e) be(e)n(en) ?
Het is een vrij groot en grof paard waardoor hij ietwat moeite heeft met snelle krappe korte wendingen maar ik denk persoonlijk meer dat dat in z'n lijf zit dan in z'n benen vandaar dat ik benieuwd ben wat jullie dan precies zien.



Was meteen bij het begin van het eerste filmpje.
Bij mijn partner is het ook een heel groot paard. :-) Misschien dat iets minder hoog laten lopen werkt.

sc1990

Berichten: 507
Geregistreerd: 27-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 00:35

ruth91 schreef:
steflyn schreef:
Was meteen bij het begin van het eerste filmpje.
Bij mijn partner is het ook een heel groot paard. :-) Misschien dat iets minder hoog laten lopen werkt.


Klopt, als ik nu kijk zie ik dat ook, ik denk dat het komt omdat hij graag terugvalt in tempo en dat ik m een beetje probeer 'op te peppen' waardoor ie een beetje een hupsje maakt zegmaar. Hij hangt het liefst lekker in m'n handen dus als ik m langer geef knalt ie meteen op de voorhand, ben er nu juist mee bezig dat ie achter sterker wordt zodat ik m meer op kan richten en ie z'n eigen hoofd gaat dragen, maar zal het proberen, bedankt! :)


Zal het beste zijn. Je zal hem moeten leren over de rug te lopen maar toch de actieviteit vanachter te bewaren.
Komt zeker goed! Verder zijn jullie fijn duo! *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 56 bezoekers