"..Ik hoooouuu van jou.. alleeen van jou.."

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-01 23:20

Lovers Kwijl

[img]../upload/70/image016.jpg[/img]

[img]../upload/70/image017.jpg[/img]

scheetje.. met de kleindochter van de fokker van Leorna ( 4 jr.)
Lachen


Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-01 23:23

begrijpen jullie nu waarom ik zooo blij en trots en.. en.. ben en overdag niet aan bokt toe kom..?? *LOL*

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-01 09:21

ja, ik slaap inmidels weer wel, maar mioet eigenlijk nog steeds m'n slaap inhalen van vorige week.. Ik heb m'n slaap erg hard nodig altijd en de laatste dagen ben ik niet bepaalkd bijtijds naar bed gegaan.. Komt omdat ik overdag vrijwel niets doe ( behalve staren enzo..) en dat wat ik had moeten doen doe ik nu 's avonds.. *LOL*
Maar erg 'wakker' voel ik me nog steeds niet.
jaa, de keuring ligt zeker in de planning, die is 29 juli ( 'dag van mens en dier' in Dordrecht, komt allen!)
Een vriendin heeft al gezegd te willen rijden, nu maar ff hopen dat er niets vervelends tussenkomt..
Ze is dan bijna 2 maanden... kan ze nog ff beetje bijgroeien Lachen

Moeders is haar buik al vrijwel helemaal kwijt, ook al kan ik nog ff niet rijden, erg dik is ze niet. Ben zo benieuwd wat ze gaan doen..!
leorna doet 't normaal best leuk, maar dan heeft ze natuurlijk wel wat meer 'model': minder vet en meer spieren..

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-01 10:46

ja, deze foto's vond ik ook erg geslaagd zeg maar! Lovers
dat meisje is 4 jr. en echt helemaal niet bang ( opa was erbij, maar die is ook erg goed van vertrouwen wat fjorden aangaat zeg maar..) Dat meisje was een snoepje gaan ophalen bij een huis, opa en ik bleven staan, maar de paarden stonden 'op haar route' zeg maar.. op de terugweg besloot W.. ff nader kennis te maken met dat andere kleine hummeltje ( ze dacht:" heeej... die's ook klein.. spelen!! Lovers )
Ze ging heel lief staan kroelen door d'r haar en een lebber geven enzo( kusje Lachen )
Dat meisje gilt 't uit van het lachen, t kriebelde nogal blijkbaar..
Ik vind de foto's zelf ook niet slecht voor een amateur haha!


Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-01 13:17

tja, bijten doet ze nog niet, maar desondanks vond ik 't toch een beetje opletten geblazen toen dat meisje zo naar t veulen , oh nee, Wayorna Lachen toeliep.
maar opa vond t allemaal best en bleef staan waar hij stond ( best nog ver weg), Maar wat t veulen bij mij doet ( aankomen sjeesen en pal voor m'n neus een pitstop met rodeosprongen..)deed ze bij haat helemaal niet. Ze stond keurig stil, zo wat te snoezen in d'r haar Lachen
En dat meisje maar gillen van het lachen *LOL*

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-01 23:33

jaah, Wyorna heeft idd een erg hoog knuffelgehalte, maar dat weet ze zelf ook erg goed hoor ( ik val in herhaliong steeds, of niet..??), eigenlijk al vanaf het moment dat ze uit 't vlies was en helemaal toen ze kon lopen om zelf aandacht te gaan halen ( is dat normaal.. Verward ) !

Ach.. kan deze foto's wel 10 keer per dag bekijken, ook al doen kleine kids me normaal niet zo veel haha!
Heb als verrassing voor d'r ouders deze 2 foto's in goede kwaliteit ( licht verscherpt)uit laten printen op fotopapier, beiden op 0.5 A4 ( 1 vel vol dus met).. erg gaaf!

't wordt nu alleen wel tijd voor nieuwmateriaal, want inmiddels zijn we bijna een week verder..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers