Muneinse foto's :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-01 22:01

oftewel foto's uit molenend *LOL*
[img]../upload/8/brave.jpg[/img]
Vooraan ik met BraveHeart. Brace Heart is een 3 jarige New Forest die voor de kar wordt gezet. De achterste pony is Omar, een 29 jarige welsh b.
[img]../upload/8/nonchalant.jpg[/img] Mijn grote lieveling. dat was gelijk liefde op het eerste gezicht. leuk, overal waar ik kwam liep hij me achterna *LOL* ik hoop dat ik er snel weer kom. ohja helemaal vergeten: das dus nonchelant een 5 of 6 jarige kwpn ruin, loopt nu dacht ik m dressuur.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 22:03

heeej leuke paardjes zeg!!!!! echt Cool

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 22:04

Die tweede lijkt me lief.Die andere ook wel maar ik vind dat die tweede wel een heel lief koppie heeft

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 13:39

wat een schatjes joh!

xxxsoxxx

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-01 13:48

nonchalant heb ik voor het eerst ontmoet toen ik bij renske was en ze mij omar wou laten zien. ik was alleen maar bij nonnie te vinden *LOL* ik ga er elke keer heen als ik daar ben.
brave heart is er nog maar net, ze hebben hem geloof ik van de slacht gered, hij was best schuw en dik en nu ziet ie er mooi uit hij wordt voor de kar beleerd. als ik weer in munein ben gaan we misschien pony's huren en dan wil ik op nonchalant al zit dat er niet in omdat hij een prive wedstrijd paard is Verdrietig
ik zal nog wat foto's vragen aan renske, ook van jolanda. zij verwacht dezed maand een veulen *LOL*
Kusje