Baily@ work (en meer)!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BailyKarlos

Berichten: 2138
Geregistreerd: 03-10-04
Woonplaats: Haarlemmermeer

Baily@ work (en meer)!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-05 18:39

Het zit niet echt mee met Baily en mij.
Voor degene die haar verhaal nog niet kennen:
Dat ik Baily een jaar had begon ze te kreupelen en na stappen/koelen en daarna onderzoeken zijn we erachter gekomen dat ze atrose heeft 4e graads. Ik heb haar 2 maanden gestapt( met medicijnen enz) maar na die 2 maanden bleek dat ze nooit meer bereden mocht worden.
Voor ons dus vervroegt pensioen. Na 1 jaar begon het zo erg te worden dat ik er aan het einde van het weide seizoen (dat zou een maand later zijn) in zou laten slapen.
Toen kwam mijn vader via via een fysiotherapeut tegen waarmee ie heel lang heeft gesproken en die zag er nog wel heil in en dacht zelfs dat ze weer bereden kon worden!!!
Niets was minder waar!!! Na de 1e behandeling liep ze helemaal niet meer kreupel (en dan te bedenken dat ze eerst in stap hardstikke kreupel liep).
Toen ben ik weer met haar gaan opbouwen en zlefs buiten gaan rijden (wat ik altijd al had gewenst want dat had ik nog nooit met haar gedaan).
Nu een aantal maanden heeft ze een peesblessure en is haar toekomst net zo onzeker als aan het begin van het verhaal Huilen

Maar om haar allemaal niet te vergeten(jullie zien alleen de foto's van me andere paard voorbij flitsen) , hier een HAW topic over toen ze nog wel wat konden, helaas van de laatste maanden voor haar blessure geen foto's.


Hier de foto's dat ik na 1 jaar er weer voor het eerst opging:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik was zo blij dat ik weer op haar mocht ik kon wel janken dat had ik nooit meer verwacht! Ik was ook bang want ik wilde het niet erger maken.


Hier ging ik er voor de 2e keer op:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lekker gek doen in de Paddock:
Afbeelding

Springen op een onderling wedstrijdje haar favo bezigheid(dit was overgens voor haar atrose ontdekt werd):
Afbeelding

Haar parchtige Koppie:
Afbeelding

Darfje:
Afbeelding

Wij samen Lovers :
Afbeelding

Goede gesprekken tussen Paard & Baas Knipoog :
Afbeelding

En haar geliefde bezigheid trucjes doen Haha! :
Afbeelding

Rijden in Lisse:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zucht... wat is ze toch mooi Vingers aflikken :
Afbeelding

FF longeren:
Afbeelding
Afbeelding

Baily rennend op haar favo plek in de wereld, de wei:
Afbeelding
Afbeelding

Nou dit is mijn merriebeest weer!
Jullie hoeven geen kritiek op haar of mij te geven, want ze word toch niet bereden en zeer waarschijnlijk nooit meer.

Wat wij samen deden was puur voor de lol, dus geen les, niet trainen, geen wedstrijden.
Gewoon lekker genieten van elkaar!



BailyKarlos

Berichten: 2138
Geregistreerd: 03-10-04
Woonplaats: Haarlemmermeer

Re: Baily@ work (en meer)!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-05 22:01

Bedankt voor de reacties!!!
(het het niet echt verwacht meer kritiek van: ze loopt op de voorhand/ze loopt niet ruim achter/je moet er meer van achter rijden enz).

Maar echt super dat ik niet de enige ben die in LOVE is Haha!

En Taaclover: Het is je vergeven, hoor! (ze is ook wel een beetje een duikboot, maja daar kon ik gewoon niks aan doen, omdat te verhelpen moet je trainen en oefenen en dat deden we niet echt ze liep zoals ze liep en ik liet haar maar gaan t hoefde allemaal niet meer het was gewoon genieten saampjes Ja )

BailyKarlos

Berichten: 2138
Geregistreerd: 03-10-04
Woonplaats: Haarlemmermeer

Re: Baily@ work (en meer)!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-05 13:34

Dankjulliewel!!!

Ja zo zie je maar paarden kunnen je heel veel geluk geven, maar ook heel veel verdriet...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers