Een kijkje in de Training! van bram en mij!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 23:15

#Ymke# schreef:
Ik vroeg me inderdaad af of hij nog iets dieper moest. Sommige foto's zie je hem echt zakken in z'n rug en soms komt hij met z'n oren boven z'n hals uit. Hals/nek moet het hoogste punt zijn toch ?

Moet hij dan lager met zijn neus of met zijn neus meer naar zijn borst ? Want naar mijn idee loopt hij met zijn neus qua vorm goed?


Ik mag toch hopen dat je alles onder deskundige begeleiding doet. Ik begrijp je vragen dan ook niet. Het lijkt me verstandiger dit te bespreken met de persoon die jou ook les geeft.
Het heeft geen enkele zin om nu te gaan vertellen dat hij misschien meer met de neus op de borst zou moeten lopen. Ik wil eerst wel eens weten of je paard voorwaarts en nageeflijk is. En te zien aan de poging tot uitgestrekte draf Verward is jou paard nog niet nageeflijk. Het gaat niet om het plaatje maar wel om de logische opbouw in je training en de methode die je daarin kiest.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 20:36

Wat mij wel opvalt is dat Bram op iedere foto zijn staart erg ver van zijn lijf af houdt. Dat ziet er toch echt uit als een paard met rugpijn. Nu weet is dat Bram een arabje is en ik heb wel eens gehoord dat die de staart hoger dragen. Dus mijn vraag [aan Ymke maar misschien ook arabieren liefhebbers]: Waarom draagt hij zijn staart zo ver van zijn lijf?

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers