DDB- foto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 09:47

Bij deze de Drachtige Dikke Buik foto's.
Heb gisteren even foto's gemaakt met een digicamera van een vriend. Was er erg blij mee! Ze zijn wel een beetje vaag, het was schemerig en ook nog wat zeedampig, maar het valt wel wat mee.

[img]../upload/49/dikkebuik_en_ik.jpg[/img]
[img]../upload/49/isolda_eet.jpg[/img]
[img]../upload/49/dikke_buik_onderweg_2.jpg[/img]
[img]../upload/49/dikke_buik_onderweg.jpg[/img]

Is ze niet schattig met die megabuik?


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 09:48

Verdorie, nu is niet alleen haar buik megagroot, maar wij allemaal! Die foto's zijn te groot. Ik heb ze net aangepast en het aantal pixels verkleind, maar das niet goed zeker? Iemand mij helpen??? Schijnheilig

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 13:44

Hihihi, Ik hoop op een merrietje! Maar goed, als het maar gezond is en 4 benen heeft!

Ze is de laatste tijd erg opgewonden en zonder steek op de neus houd ik haar echt niet!! Die gek sleurt me aan haar touwtje door het dorp! Maar goed, gelukkig maar, betekend dat ze lekker fit is en genoeg energie heeft.

(Wie moet ik eigelijk bedanken voorhet kleiner maken van de foto's? Diegene: Bedankt!)


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 17:28

Isolda is van Berber en Edgar, Edgar is een huis/tuin en keuken hengst en Berber is onze eigen merrie.
Ze is gedekt door Bazuin! Dat was op dat moment de beste keuze voor haar. Ik ben echt helemaal weg van dat dier. Als het veulen net zo is als haar vader en haar moeder dan wordt het een topper! (ik praat al over haar, kun je nagaan!)
Haar opa is Sateliet, helaas overleden.

Een steek is inderdaad het touw over de neus en dan onder het halster ofzo door. Een soort lus heb je dan. Als ik aantrek dan heb ik meer te vertellen. Is wel nodig met dat buikige paard van mij!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 20:33

Dat is inderdaad een prachtig gezicht! Vanochtend was het veulentje ook al op weg naar buiten aan het zwemmen. Dat hoop ik iig!
Haar buik golfde en ging heen en weer! En Isolda stond echt zo met zo'n hoofdje van "daar gaat ie weeeeer" *zucht*

Isolda staat overigens niet te puffen. Ze is overactief, sleurt mij achter haar aan door het dorp en jaagt ieder paard of vreemd mens met heel veel overtuiging (lees: aggressie) weg. Energie in overvloed!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 46 bezoekers