AAARRGHH geen foto's meer!!!! 'SNIK'

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-01 14:24

Ooooh HELLUP Huilen

Ik heb al sinds ik Tonkelientje gekocht heb (1 oktober) allemaal leuke foto's gemaakt van haar en van ons samen. Die foto's zijn gemaakt met een digitale camera, en op CD-rom gezet. Mijn vriend ligt altijd wat met z'n computer te rommelen. Dat ding doet dus regelmatig vreemd. Gisteren allemaal nieuwe leuke foto's gemaakt van Tonkie. Die zou hij me op de CD-rom erbij zetten. Is er dus iets misgegaan!!! Extreme duivel Alle foto's foetsie Huilen Frusty Stopt hij de CD-rom in de laptop, crashed de laptop!! Dus hij komt ermee hiernaar toe, doet hij hier ook niks meer. Ooohh 'huil huil' Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Mijn leuke fotootjes allemaal pleiten... Huilen Huilen Er stonden ook nog superzuuse foto's op van mijn Jimke, mijn dwergpapagaai. Ik ben helemaal down nu..... Verdrietig

Gelukkig staan de nieuwe foto's nog op de camera, maar de meesten zijn verdwenen...


Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-01 14:45

De nieuwe van gisteren staan nog in de camera, maar die anderen zijn er al eeuwen uit...

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-01 14:55

Ja Sharon, dat was ik al van plan. Ga ik ook doen. Maar dat doe ik bij Milo, daar gaat het wat sneller.

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-01 09:21

het is inderdaad zo een digiding, dus negatieven, neeh, helaas, die zijn er niet... Ik heb alweer wat nieuwe gemaakt. Ik zal ze in een nieuw bericht plaatsen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers