Mayandour,de 6-jarige NRPS-ruin (v.Whinny Jackson)

Moderators: Murosch, Agossie, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:04

Ik keek daar vast tegen de zon in of ik probeerde om May aan het lopen te houden *LOL* Wat hangt dat dier aan het been zeg, alleen hij gaat geen pas harder lopen. Ik zit op sommige foto's ook met opgetrokken hakken, dreef me helemaal lam Haha!
Die manen zijn in het echt niet zo mooi. Maar op de foto's valt het me alles mee, zowel zijn buik als hoe het eruitzag onder het zadel Party!!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:49

Geen mannenkwaaltje *LOL* Ik heb zelf twee ruinen gehad en die liepen altijd graag (te) hard Haha! Misschien gewoon toeval Verward *LOL*

*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:55

Flair is om te Kwijl Supermerrie *LOL* Ik zag haar trouwens nog ergens op de achtergrond op mijn foto's van de keuring Haha!
Hopelijk kom ik je zaterdag nog tegen in Ermelo...wil haar nog wel een rondje zien draven...Lovers (ze is toch weer drachtig van Rubiquil Verward Hoe was het veulen van dit jaar eigenlijk Verward )

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 17:24

Het is niet mijn paardje hoor *LOL* maar wat ik ervan gemerkt heb tot nu toe is het wel een eigenwijs beest Haha! Een beetje drammerig ook wel...

(het viel mij ook op joslover, normaal heb ik dat nooit Verward Zal wel teveel bezig zijn geweest om hem voorwaarts te houden *LOL* )

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie