Mijn Gribaldi hengst in de opfok:

Moderators: Murosch, Agossie, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ibikus

Mijn Gribaldi hengst in de opfok:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-02 20:01

Van de week ben ik samen met Joleen en Obsession eventjes wezen kijken bij mijn hengstje.
Hij groeit goed, is al een stuk volwassener om te zien.
De hengstenboer vroeg ook of ik er wel eens aan gedacht had om hem voor de hengstenkeuring te doen, maar zeker dit jaar wordt dat niets.
Hij is zo groot (1.70) en nog veels te slap, ik heb geen zin om dat paard naar de kl*te te helpen voor die keuring, de kans dat je er door komt is toch miniem.
We houden hem lekker nog zo lang mogelijk op de wei en volgend jaar zien we wel verder.

Deze foto's ontkrachten de argumenten die mensen aandragen tegen het inscharen ook gelijk, want hij ziet er nou niet bepaald 'verwilderd' uit!

Diegene met die dikke kont, die mijn paard vast houd is Obsession hoor... Tong uitsteken
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-02 11:32

Hij heet Triumph en is dus 2 jaar.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-02 17:13

Shetlandertje:
Geen idee, ik hoop niet dat hij voorbij de 1.75 gaat, maar mischien gaat hij wel voor bij de 1.80 en misschien komt hij niet veel verder als de 1.70 die hij nu meet.

Deetje:
Ik vind zijn nek nu ook mooi, toen ik hem net had had hij nog zo'n volboed/trakhener deuk net voor zijn schoft zitten, maar die trekt nu al weg, terwijl ik had gedacht dat met trainen eruit te moeten rijden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie