zien jullie over eenkomsten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Elpharo

Berichten: 1896
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 12:09

Ik zie het vershil wel, die eerste twee zijn wel lief, maar die derde is echt geweldig. Wie is dat?? Knipoog

Acht uur na de geboorte vroeg? En ik vond het al vreselijk dat we die 10 uur moesten wachten....wat mij betreft mag alles in het weiland geboren worden. Ze hebben toch haar? Maar, zoals je al zei, iedereen voor zich.


Elpharo

Berichten: 1896
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 12:31

Anna-Jelly schreef:
omdat ze misschien die veulens zelf heeft gefokt, ja toch??
Ik vind de mama nog het geweldigst, alle 3 vos geboren, alle 3 bles, alle 3 vier witte sokjes (toch?)

leuk hoor Lachen


Bijna goed Lachen Haar eerste veulen (van de drie foto's de eerste) had vier witte voetjes, haar tweede veulen (de derde van de drie) heeft er drie (net als de pappa) en de derde (de tweede foto) heeft er twee (net als de pappa). Maar inderdaad heeft ze ze allemaal gefokt...behalve de tweede, want die heb ik eigenlijk gefokt...maar toen heb ik wel haar merrie geleend. Lief heh....


Elpharo

Berichten: 1896
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 12:33

Oh oh, volgens mij is die trap van Symphony toch harder aangekomen dan ik dacht....

Elpharo

Berichten: 1896
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 12:41

phoenix4ever schreef:
op mijn been ja niet op mijn hoofd hoor. ik zie alles goed hoor. de mijne zijn gewoon de leukste. tja kun jij niets aan doen. ik vergeef het je wel hoor.


Je bent best aardig, maar je weet gewoon niet waar je het over hebt, tuurlijk is Symphony mooier dan die Andalusiers en Friezen bij jou op stal, maar da's natuurlijk oon niet ZO moeilijk.......hahahaha


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Googlebot en 71 bezoekers