veulentje!!!!

Moderators: C_arola, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby, Nicole288, petraaken, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 12:52

ahhhhhh...ik dacht echt ff dat Marjons veulen was geboren *LOL* wist wel dat het niet zo was, gisteravond ook nog niet duss...Ik mag ook keertje komen kijken bij het veulen he Haha!

Heb jij leuke foto's van Horse Event? Doe mee aan de Bokt Fotowedstrijd!
Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 13:31

hihi, dacht:ik vraag toch maar ff of ik mag kijken, stel je voor dat ik net een keer me ogen open heb en jij komt eraan als ik het niet heb gevraagd *LOL*

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 14:26

die ^%&%(*&^*^ sproeiers!!!!grrr...toen wij verhuisden stonden ze ook aan, ons mam zat op Spot en die draaide zich zo om en was bijna weer weg *LOL* zijn echt eng!Sorry als dit een beetje prive bericht achtig wordt, maar doe het niet expres! Bloos

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 16:53

Spot is zeker een angsthaas, door die leuke hond van de mensen van Marjon ebn ik er vrijdag mooi wel afgevallen!!!! Boos!

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 21:04

die enge grote blaffende!!!!!!dacht dat er maaar eentje was.Hihi, doe grote heeft ons mam al es op de mesthoop op gejaagd:hij begon te blaffen en ze schrok zo dat ze zo de stront in rende!!! *LOL* we gaan een beetj off-topic... Bloos

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie