foto's wedstrijdweekend, pics doen het weer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

foto's wedstrijdweekend, pics doen het weer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-02 17:13

Ik kan opgelucht adem halen, de stress is voorbij! Afgelopen weekend deed ik dus mee aan het championatgala en het is mij meegevallen. De eerste foto is een beetje slecht omdat die is uitgeprint, in ieder geval was dit mijn beste moment, ik behaalde een 1e plaats! Deze foto is van de ereronde, ik moest haast janken, klappende mensen, muziek. Niet dat dit een super belangrijke wedstrijd was, maar na al die jaren van twijfel (ik ben een ziekelijke twijfelaar) was dit toch een bevestiging dat ook ik wel eens kon winnen in de dressuur. Op de tweede foto ben ik aan het springen, helaas was het paard die eigenlijk uitgebracht zou worden kreupel, dus dit was ons 'invallertje'. Maar hij heeft het goed gedaan hoor, alleen ik niet. We reden de kleine tour en het ging echt slecht. Ik werd 8e maar ach. Al met al een hele ervaring, en ik heb een Eskandron wedstrijdpakket gekregen met shabrak, beschermers, bandages e.d. Altijd leuk!




Hier nog een foto van mijn zusje op wie ik trots ben, zij had afgelopen zondag ook keuringswedstrijden (waar ik helaas niet bij kon zijn) en ze behaalde een 3e plaats. Het leuke was, het paard wat ze rijdt, daar is ze helemaal weg van maar te duur om te kopen. Wat ze nog niet weet is dat mijn opa+vader hem hebben gekocht, ze is volgende week jarig dus dat wordt een hele leuke verassing!!
Laatst bijgewerkt door Mirte op 07-09-02 12:16, in het totaal 3 keer bewerkt



Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-02 19:28

Thanks voor de leuke reacties! Bloos
Ik reed (weer) in de M2, een klasse die mij wel ligt want daar haal ik de hoogste punten! Deze hengst is pas 5 jaar en geestelijk vond ik hem eigenlijk nog wat te jong om deze klasse te rijden, maar ja ik heb niets te zeggen en daarbij heeft hij prima gepresteerd. Gelukkig maar.
Parouscha: Het reed prima hoor, ik vond het juist een hele eer!
Het is nu wel weer even 'back to life, back to reality', ben nu gewoon weer aan het werk, stallen mesten, allerlei klusjes, terwijl ik vrijdag echt op een roze wolk zat. Ik ben ontzettend blij met deze ervaring erbij!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-02 23:10

Bij mij deden ze het ook niet meer. Heb ze even opnieuw ge-upload en ze doen het weer, maar ik kan niet garanderen voor hoe lang!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-02 11:30

Ja dit is best irritant, maar ze doen het weer hoor, ik moet ze zo nu en dan even opnieuw uploaden.
Nogmaals bedankt voor al die complimenten, dat doet me wel goed moet ik zeggen!
En sjimmy, dat 'goed zijn' valt echt reuze mee, ik hou mij sowieso qua rijden liever wat op de achtergrond, zoals al vermeld ben ik een enorme twijfelkont.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-02 14:33

Haha Steef, snap best dat jij dat dacht, ik heb immers nog steeds een arabische pony en rij ook graag buiten. Ik was trouwens ook een tijdje gestopt met wedstrijden rijden wegens tijdgebrek, maar ben nu weer wat op dreef. En als het goed is ga ik ook officieel in Nederland starten, daar heb ik veel zin in want dat scheelt heel veel reizen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 bezoekers