nog een paar, weet nu hoe het moet... Polly dus

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-01 22:35

[img]../upload/296/spring.jpg[/img]

Normaal springt ze in de bak en dan gaat ze er vrijwillig en zonder longe of wat dan ook overheen, blijkbaar vind ze het echt leuk...

[img]../upload/296/achtergrond.jpg[/img]

Wel een beetje jammer van de beentjes verder een hele mooi foto vin je niet??

[img]../upload/296/stal.jpg[/img]

Dit is de stal waar ze in kan samen met de geiten het is een schuilstal dus ze kan altijd naar buiten..

[img]../upload/296/hoofd.jpg[/img]

Schattig koppie nietwaar...


[img]../upload/296/wei.jpg[/img]

Dit is op het grote land achter de wei, hier staan ze niet hoor, alleen op kort gras..

[img]../upload/296/helemaal.jpg[/img]

Ze staat er een beetje zielig bij, maarre dat is ze niet hoor ze is supervrolijk...

[img]../upload/296/stal_buiten.jpg[/img]

En dit is bij de staldeur...... alleen zit er geen deur in die is eruit gesloopt door de geiten van de winter komt ie waarschijnlijk wel weer om de geiten binnen te houden, en Polly misschien ook wel, anders blijft er geen wei over.

Nou laten jullie ff weten wat je vanhaar vind???????

Renee


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-01 22:48

Hoi,

Oke ik vertel iets over Polly.
Ik heb haar (bijna) gekocht, ze stond hiervoor bij een boer, waarvan ik denk dat als ik alles zou weten wat ie paarden aandoet zou ik hem iets aandoen, ik zal het een en ander vertellen.
Hij heeft bijvoorbeeld een paard die in een stand stond zo strak vastgezet dat ze zichzelf opgehangen heeft, ik kende dat paard heel goed en ik heb het nu, een paar jaar later, van een andere kennis moeten horen, hij heeft iedereen voorgehouden dat hij haar verkocht heeft. Boos! Boos! Boos! Boos!
Polly heeft hij verschillende keren bij een hengst gehad en ze was drachtig (gek he) Boos! Frusty ze heeft op eerste kerstdag (!!!!!!) een veulen gehad en dat kon wel in de wei vond hij. Nadat ik dat hoorde heb ik met zijn dochter overlegd en die heeft gezegd dat ik haar mee mocht nemen naar het land van een kennis (officieel issie van haar maar ja wedstrijdpaarden gaan voor he Extreme duivel ) Nu staat ze dus bij mij op het land, krijgt hooi en bix (ga over naar paardenmuesli maar wist niet dat dat bestond) omdat ze dus veel te mager is/was (vinden jullie haar mager???). Ik rijd er zelf niet op maar het meisje waar hij staat wil er in de toekomst op maar ik wil eerst kijken hoe het gaat, ze is nu 4 maar kan wel een heleboel. Aan de teugel is geen probleem en ook auto's vallen duidelijk niet aan... *LOL* Ze loopt nu aan de lange teugels over straat, omdat ze wel voor de kar moet. Dat gaat op zich ook wel goed. Regelmatig loop ik samen met een meisje die al tig shets heeft opgevoed en zei loopt met haar met hele losse bijzets, als ik met haar loop loopt ze namelijk alleen naar boven te kijken Schijnheilig ze gaat me morgen leren hoe ik dat het beste kan oplossen (ik laat het wel weten).
Ik ben echt blij dat jullie haar zo leuk vinden, ik zal z.s.m. nieuwe foto's inscannen en die ook hier neerzetten.
Verdere info over Pol: Ze is dus 4 jaar, vos met een vlekje op haar bovenlip en een beetje witte beentjes. Van haar moeder weet ik dat ze Aura heet, ook een vos heeft ze bij bij de boer gestaan. Ze heeft papieren maar die krijg ik als i haar heb betaald (logisch), ze is (de laatste keer) 88 cm hoog. Als je meer wil weten hoor ik het wel..
Renee

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-01 22:55

ik scan er nog wel een paar... Haha! Haha!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-01 23:03

[img]../upload/296/singel.jpg[/img]

Zo is ze ook wel lief...

[img]../upload/296/woest.jpg[/img]

en die ook wel..

Renee

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-01 23:26

Nee hoor, ze zijn vorige week gemaakt, helemaal vers dus nog. *LOL* *LOL*

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-01 10:06

Hoi,

Over dat veulen, de buurman (die ze al de hele winter bijvoerde omdat de boer dat niet deed) heeft hem gebeld en gevraagd of hij hem binnen wilde halen, intusssen had hij van 1.5 baal stro een lekker bedje gemaakt (het was toen best mooi weer) maar 's avonds was hij er nog niet en toen die man ging bijvoeren bleek het veulen dood te zijn Verdrietig
Natuurlijk heb ik gevraagd waarom hij het veulen niet binnen heeft gehaald maar hij heeft een haflinger die alleen een schuilstal heeft en die was niet echt vriendelijk en thuis had hij 3 rottweilers lopen, ook niet echt ideaal.
Ik vind het wel heel jammer dat het veulen dood is, als hij nu geboren zou zijn zou ik hem gratis mogen houden, maar ja we hebben er geen plaats voor en op dit moment ook even geen geld..

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-01 12:20

Er zitten papieren bij ja, maar die heb ik nog niet. Op de eerste foto springt ze ongeveer 80 cm (ze is zelf 88 (van de winter met wintervacht)) *LOL*

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-01 13:04

thnx thnx thnx voor alle leuke reacties!
Ik vind haar zelf ook top!!
Ze springt inderdaad hoog, ik wist het niet tot ik haar bij de buren in de bak een keertje ging losgooien en daar stonden hindernissen daar jumpte ze dus overheen, in het begin wilde ze alleen los maar nu doet ze het gelukkig ook aan de longe en vind het nog steeds leuk!!
Renee


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 53 bezoekers