Nog meer foto's met de nieuwe camera (lieve foto's)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Nog meer foto's met de nieuwe camera (lieve foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-02 22:45

Ja laiser is vandaag flink gefotografeerd zodat de camera goed getest kon worden. Haha! Knipoog Tong uitsteken
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-02 19:51

Heike"]
Cute!
Ik ga binnenkort echt eens bij je op bezoek hoor
[/quote]
Je weet het hè! Je bent van harte welkom. Laiser en ik vinden dat heel gezellie als er een bokker langs komt.

[quote="Honeybee"]
Zo te zien heeft Laiser de fototest met vlag en wimpel doorstaan. Kon natuurlijk ook niet anders..
En tja.. ook ik moet 'm maar gauw eens in het eggie komen bewonderen
[/quote]
Ja hij was weer goed geslaagd. Jammer dat de foto's binnen te donker waren en onscherp. (Het stofte nogal in de binnenbak en buiten regende het flink)
[quote="Groom schreef:
Leuk paard is Laiser!!!
Wat voor afstamming heeft ie? Hij lijkt echt heel veel op Babe van MMBabe (zie foto's in haar profiel).

Laiser is een zoon van Glendale (Nimmerdor x Marco Polo) en Dorichta (SarosXX x Doruto) Zie verder de site van laiser.
Citaat:
BTW, ik mocht willen dat ze dat bij ons op school deden, zeg. Ik vind het wel een goed idee als de docenten allemaal een digitale videocamera cadeau krijgen ... zal het bij ons ook eens voorstellen.

Dit was een actie van TOWN. In ruil voor de camera moet ik een grassroot (ICT-les) maken en uitvoeren en op internet plaatsen. Nou dat heb ik wel over voor zo'n camera Cool

En ja het blijft zo'n lekker ding hè. Zijn nek is nu nog breder aan het worden dan voorheen. Kwijl Kwijl al zeg ik het zelf Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 bezoekers