een witte pony na een rolbui...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

een witte pony na een rolbui...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-02 21:41

Als er iets is waar mijn pony enorm gek van is dan is het toch wel om in de grootste plas modder te gaan liggen rollen...Het had weer geregend dus kon het al raden wat er me te wachten ging staan.zie hier het resultaat..

[img]http://spookserver.de/gfx/users/Afbeelding 001.jpg[/img]
[img]http://spookserver.de/gfx/users/Afbeelding 002.jpg[/img]

Van dichtbij (zie je de korsten van een cm dik Extreme duivel )

Afbeelding
[img]http://spookserver.de/gfx/users/Afbeelding 005.jpg[/img]
[img]http://spookserver.de/gfx/users/Afbeelding 006.jpg[/img]

en zo ziet hij er normaal gezien uit...

Afbeelding

Dat wordt weer POETSEN Lips are sealed


Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-02 21:56

littleroosie schreef:
Wit zei je Haha!
Leuk ponytje hoor.


Hihi, ja wit..ik zei dan ook NA de rolbui... }>

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-02 16:41

Hihi, ik heb de moed nog niet gehad om de borstels te pakken Schijnheilig
Maar het geluk met hem is dat hij van zichzelf altijd al redelijk proper wordt (die laatste foto is dus niet het resultaat van poetsen maar van gewoon in de wei staan met mooi weer Verward ..en een kleine regenbui Cool ...)
Ik denk echter dat deze klodders er ietsje moeilijker af gaan...ik zal zo meteen mijn digi meepakken en dan kunnen jullie het resultaat zien.


Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-02 16:46

joostvangestel schreef:
Je bent er vast wel blij mee dat je pony schimmel is, want nou zie je tenminste dat hij vies is Haha! . Stel je eens voor dat je een pony had met een kleur waarmee je dit niet kon zien! Haha!


Rollen in de modder is overigens erg therapeutisch, dus ben er blij mee dat George dat doet Knipoog

PS: Hij heeft wel wat van zijn moeder weg


Ja nou "blij" Haha! , het geeft telkens weer wel een hele voldoening als het weer eens is gelukt om zijn echte kleur weer zichtbaar te maken...(maar dat duurt zo lang...)

Heb je trouwens een foto van z'n moeder? Ik wou ooit eens bij z'n fokker langst gaan om ze te bezoeken maar ik denk dat ze nou ondertussen al niet meer leeft...
Het zal zeker een mooi beestje geweest zijn gezien de mijne Haha! hij is echter wel een uit de kluiten gegroeide Welsh A hoor, hij meet 1.26 geloof ik en das dus al B....Rare pony met rare gewoonten , als je rijdt loop hij niet door mest of modder maar als je hem los laat is dat het eerste wat ie opzoekt om zich in neer te ploffen...(kun je wel zien)

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-02 18:39

hihi ik ben stout geweest.. Haha!

Ik had de moed nog niet bijeen geraapt (tijd ook niet trouwens) om hem te gaan poetsen (examens hé en van beetje modder gaat ie niet dood)
En nou viel m'n "euro" daarstraks dat zijn vaste verzorgster vandaag kwam rijden *LOL* die heeft dus lekker werk gehad ben benieuwd of ze hem heeft proper gekregen.

Ik ga dadelijk maar eens kijken en duim voor me dat ze hem niet terug buiten heeft gezet Clown

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-02 20:54

limmie schreef:
hahaha dat kan ook Haha! maar k heb voor je geduimd hoor!


hartstikke bedankt (de andere ook die me de moed hebben ingesproken Haha! maar heb het door iemand anders laten klaren *LOL* ) hij is weer "toonbaar", niet echt heel proper want het lijkt of hij een kleurspoeling heeft gehad, er blijft weer zo een zwarte schijn op z'n haar zitten... Maar hij ziet nou al grijs en niet meer zwart dus nog even en hij is weer wit (zal er shampoo in smeren en in de regen zetten dan wordt ie vanzelf schoon)
pff schimmels Frusty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers