Mijn ouders te paard!!! hahaha! echt cool!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Mijn ouders te paard!!! hahaha! echt cool!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 13:49

hoi!!!
Ik ben dus in de meivakantie naar terschelling geweest. samen met mijn ouders en mijn zus. Het was super tof! Ik en mijn zus linda (horsegirl87 op bokt) hebben 3 strandritten gemaakt op hotel- manege de barrage in het plaatsje Hoorn op terschelling. het was super cool!!! Ik heb 2x op Aukje een schat van een paard gereden en 1x op twister een wat sloomere pony maar ook lief hoor! maar Aukje was het liefste en reed het lekkerste. Maarrrr...mijn ouders hebben ook gereden!!! een buitenrit van 1 uur!!! (linda en ik telkens een strandrit van 2 uur) dat kon daar! voor beginners. Mam heeft vroeger gereden en pap nog nooit. Maar we wilden pap wel es te paard want hij denk dat het zitten en hobbelen is! en nu is het gelukt en dus vandaar de foto's op bokt! want niet iedereen ziet z'n ouders te paard!!!! en niet all ouders kunnen zeggen dat ze met hun 40-45ste voor het 1ste (weer) hebben gereden! pap en mam hadden gestapt en zelfs al gedraafd!
Ik op Aukje+Twister gereden en Linda 3x op Piet-Vos het waren hele brave paarden. anders gingen ze niet zomaar een buitenrit met beginners maken die nog nooit hebben gereden.
Pap zat op Piet-Vos en mam op Sil. beide grote paarden!
mam kwam nog niet eens met haar benen onder het shabrak uit! hahaha! bovenaan zie je ik op Aukje. hier komen ze dan:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-02 19:50

jahaaa!! we hebben echt een super vakantie gehad!!! we zitten er over te denken om weer een keer terug naar Terschelling te gaan en dan gaan logeren op Hotel- manege de Barrage en da zitten de strandritten ed. al in de prijs van de kamer. dus dat lijkt me superrr!!!!


Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-02 21:17

jahaaa! een heeeel lief veulentje ja! Ik heb hem ook in de de stal zien staan. en hij (of was het een zij; kweet niet meer) kwam naar ons toe. echt lief. zijn/haar moeder heet penotti Haha! het veulentje weet ik niet. Echt kei sweeeeeet!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 bezoekers