foto's van de dag van wodan's castratie

Moderators: Apple, Nicole288, Coby, petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 18:20

Het gaat zeker goed met Buddy, XoNo. Hij is nog jong en knapt er snel weer van op. Dagelijks goed afspuiten zodat het niet gaat ontsteken, en mocht het wel gaan ontsteken, meteen de dierenarts erbij halen.

Je suis Charlie.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 19:43

wodan"]
[quote="Cassidy schreef:
Het gaat zeker goed met Buddy, XoNo. Hij is nog jong en knapt er snel weer van op. Dagelijks goed afspuiten zodat het niet gaat ontsteken, en mocht het wel gaan ontsteken, meteen de dierenarts erbij halen.

Het beste kun je het gewoon aan je eigen DA vragen wat je moet doen en wanneer hij weer tussen andere paarden mag staan,want ik moest wodan juist niet afspuiten ivm bacterieen in het water die z'n zakkie alleen maar meer konden laten opzwellen.
Maar een nichtje van mij moest het wel afspuiten,maar misschien is dat ook wel leeftijds gebonden,want zei kreeg ook een poedertje voor de pijn en ik niet.
[/quote]

Van onze dierenarts kregen ze antibiotica, Quadrisol en moest de wond enige dagen afgespoten worden. Dit in verband met het openhouden van de wond. Als de wond te vroeg dicht gaat kan er een ontsteking in de holte ontstaan, en dan ben je verder van huis...

Je suis Charlie.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie