foto's van de dag van wodan's castratie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

foto's van de dag van wodan's castratie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-02 23:04

Hier ligt hij net op de grond en is z'n been helemaal omhoog getilt zodat we er goed bij konden.
Afbeelding

Op deze foto is een van wodan zijn ballen te zien.De tang die z'n bal moet afknijpen mocht ik er zelf opzetten }>
Afbeelding
Z'n bal van dichterbij
Afbeelding
hij had niet echt veel zin om wakker te worden en bleef zo bijna 1 kwartier liggen
Afbeelding
hier had hij net een paar passen gelopen toen moesten we even stoppen omdat hij z'n achter benen nog niet helemaal onder controlle had.
Afbeelding
'savonds nog ff bij hem wezen kijken hoe het met m'n kerel ging. nou hij was nog erg moe van de dope en wilde ook nog niet echt lekker eten.
Afbeelding
Afbeelding

Afgelopen donderdag is hij gecastreerd en sinds zaterdag eet en drinkt hij weer flink.
Het gaat heel goed met hem. hij heeft alleen nog maar wezen stappen en rusten. draven ofzo heeft hij helemaal geen zin in,maar in knuffelen des te meer Haha!

Wodan en ik onderweg in de M2


wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 09:34

zeg dat wel. ik heb hem van z'n mannelijkheid afgenomen. Knipoog

Wodan en ik onderweg in de M2

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 10:00

wodan is nog vrij jong net 2 weken 1 jaar oud,maar al vrij groot. z'n stokmaat is nu al 1.32 M voor een fjord vrij groot voor z'n leeftijd. Z'n vader en z'n opa zijn allebei 1.51 M. Voor hem is het alleen maar beter dan hij nu al is gecastreerd al is het maar omdat hij er nu minder van voelt dan over een halfjaar. Dan zijn z'n spieren ook wat sterker en is het allemaal gevoeliger voor hem.

parouscha: ik heb het niet horen knarsen hoor,want achter z'n bal waar de tang zit, zitten alleen maar bloedvaten en die zijn niet hard dus dat hoor je niet.

Vandaag staat hij tussen z'n shetlander en fjorden vriendjes en misschien gaan we vanmiddag proberen hem bij een moeder met veulen te zetten zodat die 2 samen kunnen spelen zonder dat het veulen moeders gaat pesten }> .

Wodan en ik onderweg in de M2


wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 19:24

Cassidy schreef:
Het gaat zeker goed met Buddy, XoNo. Hij is nog jong en knapt er snel weer van op. Dagelijks goed afspuiten zodat het niet gaat ontsteken, en mocht het wel gaan ontsteken, meteen de dierenarts erbij halen.


Het beste kun je het gewoon aan je eigen DA vragen wat je moet doen en wanneer hij weer tussen andere paarden mag staan,want ik moest wodan juist niet afspuiten ivm bacterieen in het water die z'n zakkie alleen maar meer konden laten opzwellen.
Maar een nichtje van mij moest het wel afspuiten,maar misschien is dat ook wel leeftijds gebonden,want zei kreeg ook een poedertje voor de pijn en ik niet.

Wodan en ik onderweg in de M2

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 20:11

wodan heeft wel een antibiotica spuit gehad,maar afspuiten dat niet en het ziet er netjes uit. Ik hoorde de DA zeggen dat dit weer nieuw is,want 4 jaar terug moest een stalgenoot ook afspuiten enzo. na ja het zal ook wel als het maar goed komt met m'n kleine en dat het niet nog dikker gaat worden denk het niet,want vanavond was het al iets dunner.

Wodan en ik onderweg in de M2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers