jaa ik heb op Barley gezeten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 14:28

zie: http://www.welshcob.nl/barley/9mei

of

<iframe width="100%" height="550" src="http://www.welshcob.nl/barley/9mei/"></iframe>

er komen nog meer foto's aan van het in de wei staan.

Wat ben ik toch ongelovelijk trots op haar. het ging allemaal zo goed.

_________________
<FONT COLOR="BLUE">"even een ander onderschrift bedenken hoor"</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Heike op 2001-05-09 14:36 ]</font>



Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 14:33

Nee ze maakt zich niet zo vlug druk maar het is wel een felle tante die zicht het kaas niet van d'r brood laat eten.

De eerste keer met het zadel erop vond ze ook niet eng en de tweede keer begon ze me toch een partij te bokken en te steigeren. Maar er zit geen greintje kwaad in. En ze doet erg haar best.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 22:39

jaa ik ben ook super tots op haar. je had moeten zien hoe ik zat te glimmen vandaag.

dorine: wat ontzettend lief dat je dat schrijft. Ik hoop dat jullie haar een beetje als bokt kindje zien. Jullie kennen haar net zo lang als ikke. En ik vertel zowat alles hihi. (en toen nam ze een hap van..)

sjimmie:mijn moedre heeft de foto's gemaakt. Eigenlijk zou ze niet komen want ze vond het maar eng9en zelf rijdt ze ook) maar ze was toch gezellie langsgeweest en dat vond ik heel tof.

karin:jaja zonder opstapje. Ik heb een keer op een opstapje gestaan maar dat vond ze wel eng. Dit niet. raar he? en waarom bart nog niet rijdt? ik zou het niet weten hoor

Kitty: ja kom gezellig een keer langs. ik wil barley wel aan de hele wereld laten zien zo trots ben ik op haar. En het fijne is dat ik dan ook weer een extra handje heb, he? Dus wanneer kom je?

Margje:inderdaad is Barley erg betrouwbaar. zo komt ze in ieder egval over. ik ben nog wel op m'n hoede want het is en blijft een jong aard wat je ook wel heel goed kan merken aan veel dingen. Maar er zit geen greintje gemeenigheid is ofzo.


Runningkawa:inderdaad is het erg leuk om het zelf te doen. en dan te bedenken dat i haar in januari niet eens kon aaien....

Marlieke:ze wordt 1 augustus drie jaar.

leuk dat jullie allemaal gereageerd hebben echt cool Cool

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 17:40

Hmm ZZ dat zal nog wel zeker een jaartje duren *lol*

En bedankt voor het compliment Lovely. Ik doe erg mijn best. Alle tisp en adviezen zijn dus welkom

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 bezoekers