Paar nutteloze foto's :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Paar nutteloze foto's :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 14:49

Ik verveelde me, en zou even een foto laten zien aan Rhaïa. Dus ik heb maar gelijk even een paar nutteloze snapshots genomen Haha!

Zo...en hier zit ik dan elke dag te bokken...knusjes hè? Schijnheilig
Afbeelding

Hier dan de foto voor Rhaïa, van Fresco Lovers (dressuurcolin...back in the ol' days)
Afbeelding

Hier nog eentje...toen was ik een jaar of 8 denk ik. Op mijn toenmalige leasepony: Jackie Lovers
Afbeelding

*glunder* AL *LOL* mijn rozetten Haha! Mijn beker heb ik er maar niet opgezet, anders worden jullie nog jaloers Schijnheilig
Afbeelding

Mocht ik ooit weer dressuur gaan rijden, dan heb ik altijd nog een hoofdstelletje *LOL*
Afbeelding

Ik MOEST ook even een fotootje plaatsen van mijn één na laatste caviaatje, Snoepie (origineel hè? Knipoog ), met haar dochter Wiske.
Afbeelding

Mochten DVT-meeting-bokkers mij nog willen bellen, dit zal ik dan aan mijn oor hebben Haha!
Afbeelding

En als er nog mensen nieuwsgierig zijn wat ik op mijn muismat heb staan: hierrrr! Frusty
Afbeelding

Zo...leuk? *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-02 00:27

*ahum* Schijnheilig

Die pakjes sigaretten zijn inmiddels leeg. Mijn prullenbak is vol, dus ben ik ze maar gaan opstapelen Knipoog Lips are sealed

Dat de asbak vol is, komt omdat ik dat ding pas leeg als het tot het randje vol zit...want...here we go again: mijn prullenbak zit vol Haha!

Ik rook niet verschrikkelijk veel hoor...lijkt alleen maar zo.
Het is inderdaad een zooi...soms ruim ik het op...en dan 3 dagen later ziet het er weer hetzelfde uit. Conclusie: opruimen is dweilen met de kraan open Knipoog

Een snapshot van mezelf dóór mezelf? Dat vind ik knap! Overigens zag ik er vandaag een beetje belabberd uit Knipoog

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 bezoekers