Nieuwe foto's van Stal Karima

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 18:53

Gisteren een digitale camera gekocht, dus vandaag meteen maar even wat foto's gemaakt. Aangezien ik nog maar weinig geheugen in het toestel en toch veel foto's wilde maken, hebben ze niet een super kwaliteit. Maar ze zijn duidelijk genoeg!

Hieronder zie je een foto van de Friese merrie Martsje (Tamme x Djurre) met haar veulen Edser (Jasper x Tamme)

[img]../upload/305/martsje_en_edser.jpg[/img]

Ook nog een foto van Martsje onder het zadel, gereden door Aly Loes.

[img]../upload/305/martsje_en_aly_loes.jpg[/img]

Hieronder een aantal foto's van mijn lieveling Sjakiela (Brutus vd Meiershoeve x Joost) Sjakiela is drachtig van Prins Alfred en is al anderhalve week over tijd. Ze wordt na de geboorte van dit veulen gedekt door Gomel ox.

Oooooh, wat heeft ze al een dikke buik!

[img]../upload/305/sjakiela_dikke_buik.jpg[/img]

Eeeeeh.. volgens haar heb ik toch echt een brokje laten vallen.... Lachen

[img]../upload/305/sjakiela_snuffelt.jpg[/img]

Sjakiela en ik op de foto!

[img]../upload/305/sjakiela_en_ik.jpg[/img]

Hieronder foto's van Trudie's hof Gamiera (Gomel ox x Mufaq ox) en haar veulen Prins Azhar (Prins Alfred x Gomel ox). Gamiera is alweer gedekt door Paledo.

[img]../upload/305/gamiera.jpg[/img]
[img]../upload/305/prins_azhar.jpg[/img]

Hieronder foto's van vos Naima (Brutus vd Meiershoeve x Gomel ox) en de bruine Shirien (Scapino ox x Joost). Shirien wordt dit jaar gedekt door Natan (Nieuwmoeds erasco x Mufaq ox) Deze pony's worden dit jaar beleerd. Op de foto's kun je zien dat we hier mee bezig zijn.

[img]../upload/305/naima_singel.jpg[/img]

[img]../upload/305/naima_in_actie.jpg[/img]

[img]../upload/305/shirien.jpg[/img]

[img]../upload/305/shirien_in_actie.jpg[/img]


Het is de bedoeling om stapsgewijs van het beleren foto's te maken. Zodat jullie het ook een beetje kunnen volgen.


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 19:00

Ik heb een oude camera die ik ooit gratis kreeg ingeruild. Kreeg desondanks toch 300 piek korting. Die laatste pony op de foto (Shirien) heeft vorige week een ongemakje gehad. Ze gleed uit, dwars door de omheining van de bak. Ze kwam aan de andere kant terecht, maar wou weer terug. Ze nam een heel stuk omheining en schrikdraad mee. Dat was ook de eerste keer dat ze de longeersingel om had. Nu is ze er als de dood voor! Maar dat komt wel weer goed. Vandaag op stal bezig geweest met de singel, dat ging prima, in de bak lichtjes geprobeerd, maar ze vond het niet echt fijn. We laten haar rustig aan weer wennen.

Hieronder dan nog twee foto's eentje van Shirien en eentje van Naima

[img]../upload/305/shirien_2.jpg[/img]

[img]../upload/305/naima_2.jpg[/img]



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Honeybee op 2001-05-08 20:04 ]</font>


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 20:28

Wat Gomel betreft, ik geloof het wel. Ik zal het voor de zekerheid even navragen. Sjakiela heeft niet helemaal 100% arabisch bloed dus is ze aangesloten bij het NRPS, maar het percentage ligt ergens op de 95% geloof ik. Sjakiela is niet van mij. Ik rijd Sjakiela nu anderhalf jaar en dit jaar wordt ze waarschijnlijk verkocht na de keuring en de IBOP proef.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 22:10

Zekers te weten. Er staan daar ook nog een enter genaamd Moenira (Prins Alfred x Gomel ox) een twenter genaamd Soerajja (Nima vd Steegeind x Joost) en een shetlander genaamd Vlekje. Ik zal daar morgen wat foto's van maken, kunnen jullie die ook zien.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 09:35

Hier nog een foto van een drinkende Edser bij zijn Mammie Martsje.


[img]../upload/305/may08$16.jpg[/img]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers

cron