Als ik naar deze foto kijk, voel ik me echt rijk .....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Als ik naar deze foto kijk, voel ik me echt rijk .....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-02 20:55

Als ik naar deze foto kijk voel ik me echt rijk met mijn paardjes.

Afbeelding

En deze vind ik ook wel erg leuk. Dit kun je ook doen als voorbereiding op het 'grote' werk over een paar jaar .....

Afbeelding

Ik hoop dat het gelukt is, want het was al weer een tijdje geleden. Oh die eerst is wat errug groot geloof ik Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 21:12

WOW!
Palomino Kwijl Kwijl Kwijl (ben helemaal verliefd op die,ZIE MN PROFIEL Knipoog)
Wat een gave beestjes!
Vertel es wat meer over die palo Knipoog Of staat dat al in je profiel?

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-02 21:21

Hoi,

Tja, het staat er geloof ik wel in, maar ik vertel het ook graag nog een keertje hoor Haha!

Het is een merrietje van net 2 jaar. De moeder is de Welsh Cob merrie Cobtain Desert Queen (is een valk) en de vader is Flemmingh. Taliesin is nu ongeveer 1.55 en echt een vrolijk en lief paardje. Haar moeder is van een kennis van mij en ik kreeg de kans een veulentje bij haar te fokken. Het duurde een paar jaar voor ze drachtig werd/bleef, maar uiteindelijk is het gelukt!

Judith

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 21:37

Ag ,ik vind het echt een geweldig beestje ! Echt heel nice beestje!
Meestal zie je die palo's niet zo groot,deze word zeker wel 1.60m? Ze zyn meestal altijd zo klein, en daarom ben ik meestal ook te groot voor ze,vervelend!!!

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-02 21:46

Dankje! Vind ik natuurlijk erg leuk om te horen omdat ik zelf ook erg blij met en trots op haar ben. Mijn andere pony is een Welsh Cob van 1.52 en alhoewel ik daar (vind ik zelf) prima op pas (ik ben 1.76) leek mij iets groter (maar dan ook weer niet een echt paard) ook wel fijn. Ik denk idd dat Talie ongeveer 1.60 wordt. Dat lijkt mij een ideaal maatje. Maar ze mag zowiezo blijven natuurlijk. Ik zie ook niet zoveel grotere palomino's, bij de rijpaarden komt het geloof ik weinig voor. Wij dachten dat ze bruin van kleur zou worden, dus dit was wel even een verrassing.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 14:50

Hey volgens mij ken ik jou!! (een beetje dan)

Staan je paardjes nog steeds op Texel? Als je in mijn profiel (of zelfs avatar) kijkt zie je jouw oude deken op mijn pony.. Haha!

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-02 17:39

Hoi,

Ja dat klopt. Ik herken hem nog wel ja. Ik dacht dat ie al zwart van de modder was geworden Lachen Valt nog mee dus. Paardjes staan nog steeds op Texel. Ik haal ze er echt pas vandaan als ik iets gelijkwaardigs voor ze gevonden heb (dat zal niet mee vallen), maar ben nog niet aan het zoeken hoor!

Judith