M'n broertje + iloon op SuperJurga

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 22:44

Jaaah thnx Roy!
Ik had beloofd aan mijn allerliefste ' zwagertje' dat deze pics nog gepost zouden worden, maar heb zelf uploadprobs, dus dan maar via medelovebird Knipoog .
Dennis heeft mij deze vakantie met mijn meiden opgezocht in Lunterencity en we zijn gezellie het bos ingeweest, waar Harald zich weer eens monsterlijk misdroeg! Boos! Ook was mijn eigen draaksel niet helemaal zoals ik wilde dat ze zou zijn grinnik. Extreme duivel
Maar goed, we zijn het Zandgat nog ff ingeweest en verder ging het prima.
Jur staat lekker charmant met dr koppie in de lucht hehe en die pics met mij lijkt ook nergens op. Snel beter materiaal hoop ik! Ik reed sinds lange tijd weer effe op het veelzijdigheidszadel, omdat dat er op had gelegen bij Dennis, dus ja...Mijn benen steken erg ver naar voren *schaam*.
Maar goed, laat ik het er maar op houden dat het er vandaag met de priveles heel wat beter uitzag Kwijl ....
Dennis, hartstikke leuk dat je langsgeweest ben, was supergezellie....
enneuh...hoe was Jurga in het echt? En Voice-baby????
(de dierenartse: "stevige tante, dat veulen van jou!" *LOL* )

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane



Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 20:08

Hehe, Dennis leunde ff om Jurres heen hehe, die zat met dr kop te steken. Raar paard! Ze is idd nog dik, maar er wordt hard aan gewerkt!
Enneuh Assie, gewoon doen, lekker langskomen, hartstikke gezellie. Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 22:24

Dit is niet mijn broertje hoor, maar Roy's broertje! Haha!
Jurga loopt hier voor geen meter! Enig nadeeltje van Jur onder het zadel is dat het er niet gaaf uitziet! De voorhand ziet er toppie uit en de achterhand komt er maar achteraan slepen. Scheve mond
Enneuh Yentl, kom gerust mee met Assie, erg gezellie!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 18:26

Is okee hoor As! Ik hoor het wel van je!
Maar Sjimmy: Voice stond na vijf dagen al alleen op stal, het gaat echt super om die twee te scheiden, ze zijn zo makkelijk! Ik was na anderhalve week alweer op les, volgende week zaterdag start ik mijn eertse L1 wedstrijd! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 22:21

AUUUKKKK dat willen we zien!!!! *LOL*
Enneuh Dennis..... Jur is geen schuifbeest!!!! Jurres is lieeefffff dr blaatte alleen een klein monster! Tong uitsteken

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 22:50

Wat wil je van me Dennis?????? Lips are sealed
Ik een topamazone in de verste verte nog niet!
En Harald ongehoorzaam??? Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Nooit!!! Lips are sealed
Vanda's: foto's van Jur en Roy in het Zandgat kunnen op zich wel gemaakt worden... }>

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers