Marijke, haar zwarte monster Minne en mijzelf! (dag 1)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Marijke, haar zwarte monster Minne en mijzelf! (dag 1)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-02 00:25

Afgelopen donderdag ben ik voor een lang weekend afgereisd naar Marijke om eens lekker te ontspannen. Hieronder de foto's van onze buitenrit de eerste dag. Lachen Voor een verslag kun je kijken bij verslag van de dag: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=56068

Hieronder Minne, de Fries van Marijke. Op de foto net uit het land geplukt Bloos

Afbeelding

Marijke op Minne, vlak na ons vertrek voor een buitenrit.. Marijke te paard en ik kon mijzelf vermaken met een stalen ros Haha!

Afbeelding

Het stoere koppie van Minne Lovers

Afbeelding

Nogmaals Marijke en Minne.. ergens halverwege de rit Cool ('t was enorm warm)

Afbeelding

Halverwege de rit kreeg ik de eer om mijn toegewezen stalen ros te verruilen voor Minne. (wat toch beter beviel Knipoog )

Afbeelding

Mijn uitzicht te Minne Pling (geweldig toch?)

Afbeelding

Tot slot nog eens het mooie hoofd van Minne vanuit het zadel gezien Lachen

Afbeelding

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 00:44

Leuke foto's... donderdag was het echt heel warm....

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 12:57

ja hoor heel mooi, donderdag was het ook bij mij warm Verdrietig hou liever van frisser weer maar nog goed genoeg om met pouskin in de les in de springweide te springen, kan soms erg vermoeiend zijn met HEM toch Haha!
maakt ie telkens een slacing als ie wijgerd, maar vindt ik dan een beetje gewaarlijk.

Maar goed mooie foto's! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! *LOL* *LOL* *LOL*

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 15:58

Wat een gave foto's, Minne is stoer joh! Mooi beest !

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 16:35

Clown COOOOOLLLLL Clown

Hey Sandra, wat zijn de foto's mooi geworden joh!! Echt geweldig. Heb de hele dag al geprobeerd om even te bokken, maar er lag helaas zoveel werk op me te wachten vanochtend Huilen En ik moest ook al naar de tandarts Boos! Typisch zo'n baalmaandag dus... bah, bah!!

Maar als ik dit zie word ik op slag helemaal vrolijk! Ik ga gauw het verslag en de andere foto's lezen en bekijken!!

We hopen dat je het naar je zin hebt gehad dit weekend en op naar onze volgende boktmeeting... de 6e dan... of ben ik de tel kwijt Knipoog

Liefs Marijke

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 17:35

wauw wat een hals zeg Kwijl prachtig mooi paard zeg!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 17:49

WOW wat een SUPER mooie knol!!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 11:12

Wat is Minne toch een prachtig paard!

Die hals en dat koppie.... geweldig gewoon! Ik kan me voorstellen dat je genoten hebt die dag!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 11:16

Mooie foto's zeg! Minne heeft zelfs een hoofdstel met pompe-nog-wat Haha!
Jullie weten vast wat ik bedoel, geen idee hoe je het schrijft!

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 12:50

Cool stoer mannetje hè dat zwarte monster van mij! Haha! En hij is nog lief ook Lovers maar ja. ik ben dan ook vreselijk bevooroordeeld hè Knipoog

Ben weer superblij met de mooie foto's die Sandra gemaakt heeft! En vind het ook leuk om jullie positieve reacties te lezen!

Ja Cody een pompe-dinges-blèdje of zoiets met bijbehorende sjabrak, alhoewel daar de pompe-dingese een beetje vervagen... ik kom echt nooit bij Tweespan in Drachten hoor... Cool Schijnheilig Verward Haha! echt niet... GRIJNZ...!!

Ben met Sandra ook nog in Drunen geweest vrijdag (zie verslagje en foto's!!) dus voorlopig geen Tweespan centjes, maar in augustus wordt het sowieso een omgekeerde Drachten-Bommelerwaard meeting want dan wil nog een mooi voorbrenghoofdstelletje (Minne is in september fotomodel op onze bruiloft Knipoog )

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 13:34

mooie foto's
echt een heeel stoer beesie!!