Foto's van Manon (Orri) en Orinoco Flow

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Foto's van Manon (Orri) en Orinoco Flow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-02 20:52

Afgelopen donderdag ben ik er een lang weekend tussenuit geweest en heb ik mijn heil gezocht bij Marijke (ook hier van bokt) in de Bommelerwaard. (foto's volgen nog) Op mijn heenreis ben ik nog langs Lelystad gereden waar ik afgesproken had met Manon (Orri), i.v.m. het overnemen van een rijbroek. Op het moment dat ik aldaar arriveerde was Manon bezig met het reinigen van haar Orri. Lachen Ik weet niet hoe lang ze daar al stond, maar naar mijns inzien was dat niet echt nodig. Lachen Manon had ik al eens eerder gezien, maar Orri daarentegen nog niet. Mijn eerste indruk.. een mooi compact paard die goed in zijn vel zit en gek is op knuffelen. Wat mij heel erg verbaasde was dat Orri behoorlijk kleiner was als ik gedacht had! Een pure inschattingsfout dus. Orri toont namelijk op de foto's veeeeeel en veel groter! Ben benieuwd hoe hij het in actie doet.. en wil dus nog graag eens terug komen. Lachen Helaas kon ik maar heel even blijven, maar toch de camera uit de auto mee genomen zodat ik toch nog wat plaatjes kon schieten. Pling Toch wel de moeite waard.. of niet soms?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-02 21:04

Haha! Zekers! Ik kom maar al te graag bokkers opzoeken Knipoog

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-02 21:10

Afbeelding

Hier een foto van Lodewijk.. (kijkt alleen niet zo lief Haha! )
En inderdaad.. ook ik vind 'm erg gelijkend Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers