Heb het tekenen weer opgepakt--- zie resultaat

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-01 18:28

Hier het eerste voorbeeld:
Afbeelding
en het eerste resultaat:
Afbeelding

Hier het 2e voorbeeld:
Afbeelding
en het 2e resultaat:
Afbeelding
vind persoonlijk dat ik voor de schaduw toch niet voor de Btjes had moeten gaan..bij de 2e
Wat zijn kaarten toch geduldige modellen *LOL* *LOL* *LOL*



ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 07:26

Citaat:
Laui! Posted: 2001-05-04 20:05

gaaf hoor!
Ik zou denk ik helemaal met b-tjes gewerkt hebben. En bij het hoofd van het veulen is de achtergrond niet helemaal aansluitend, t is wel moeilijk, maar we hebben het hier over perfectie dingetjes he... Ik moet nog zien dat ik het geduld heb voor natuurgetrouw, maak er meestal een of ander kunstwerk van wat nog een beetje op een paard lijkt, maar verder??? Hou meer van abstract.. *grin*
Ik ben ook niet helemaal natuurgetrouw, ik heb het achter het hoofdje niet zo laten aansluiten omdat ik vond dat ie zo beter uitkomt(het veulenhoofdje)hij valt nu meer op zeg maar Pling . En die ogen, tja, euhh, ik teken ze eerst heel dun, de omlijning zeg maar, en dan eromheen pas daarna kleur ik ze in, dan ga ik er dus niet met mn vinger overheen en lijkt het wat duidelijker/scherper Lachen

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 19:39

hihi, allebij de plaatjes zijn een kaart, lekker makkelijke voorbeelden, of foto kan ook, maar deze had ik nog liggen en vond ik wel mooi, vandaar dat ik ze nagetekend heb Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers