foto's van de vakantie:groot Pools ruiterevenement!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

foto's van de vakantie:groot Pools ruiterevenement!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 17:11

Omdat ik nog niet zo lang bokker ben, heb ik nooit verteld over mijn vakantie van de afgelopen zomer.Nou kwam ik net die foto's weer tegen, en omdat het de mooiste vakantie van mijn leven is geweest wilde ik er toch wat plaatsen.

We logeerden op een boerderij van een Pools/Nederlands echtpaar, dat kamers verhuurde. Heel kleinschalig, dus je kende iedereen, heel gezellig.
Maar het leukste was wel dat ze daar ook paarden hadden Party!!
ze hadden een stuk of 5 rijpaarden, 2 drie-jarigen en een kleine pony.
De paarden mocht je min of meer 'vrij berijden' ( er kwam wel een rekening hoor Knipoog ). Alleen als je de enorme bossen rond de boerderij in wilde moest de stalknecht mee, anders verdwaalde je geheid.

Dit ben ik met Karina, een leuke merrie van 5 jaar oud. Ik had haar min of meer ingepikt, (er reed verder toch bijna niemand Knipoog ) , ze was echt 'mijn paard'. (sorry Grassie, jij natuurlijk meer Lachen )

Hier zit ik op Karina, met daarnaast de Poolse eigenaresse met 1 van de miljoen honden die daar rondliepen.

Afbeelding

en dit ben ik met Karina en de stalknecht, Robertino op Magia. Hele aardige jongen hoor, had alleen een klein drank-probleempje Scheve mond

Afbeelding

De tweede week dat wij daar waren werd in een naburig dorp een groot paardenevenement georganiseerd. Er werd gesprongen ( we hebben zo gelachen, want elke halve zool springt daar mee op zijn boerenknol, echt super!), er waren aanspanningen en shows. Aan dressuur doen ze daar geloof ik niet echt..
Wij gingen er met een hele groep heen, en Robertino ging daar ook optreden met 2 paarden van de boerderij; Guitar en Matjeika.
hij deed dit..:

Afbeelding

De Hongaarse post!
hierbij staat de ruiter op 2 paarden, met op elk paard 1 voet. Daar moet je echt een superbalans voor hebben.. dat had Robert ook Haha!
Hij das echt wel lef, dwars door het hindernissenveld..

[img]http://www.endoria.net/upload/index.php/2803963199
[/img]

Afbeelding

op het veld achter het parcours kwamen we de 'buurman' ( die van 1 km verderop Haha! ) tegen met zijn vierspan. Hij kwam ook wel eens langs op de boerderij, en tuurlijk mochten we ook nu even een rondje maken Party!!

Afbeelding

Afbeelding

echt een mooi span was het, met pony's die je daar veel ziet; klein, snel en fel, een soort mini-arabieren.
Shetjes kom je er weer amper tegen.

en nog 1 koetsfoto:

Afbeelding


dit was een kleine indruk van hoe het in Polen was..
nu ik er weer naar kijk zou ik zó weer willen!!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart


grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 19:41

[quote="Ethelate] Leuk... die rode martingale (of ben ik nou weer scheel? Verward ) Vind ze wel gaaf!
[/quote]

nee, rode martingaaltjes waren het. die hingen ze aan iedereen paard, ongeacht hij/zij hem nodig had of niet.

stond wel grapsig Lachen

Het was echt een droomvakantie Party!!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 69 bezoekers