pinky power!!! (oftewel foto's van mn schatje Pinky)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 16:54

Hooi

sorry maar ik kon het weer eens niet laten... Zo'n mooie dag, zo'n lekker zonnetje, de [erfecte dag om mn knollie weer eens op de foto te zetten *LOL* Hieronder is het resultaat.

Als eerste even lekker gepoest en onder het wandelen (lees 10 meter van de wei) maar even een fotootje gemaakt.
[img]../upload/213/pinky.jpg[/img]
En nog 1tje...
[img]../upload/213/pinkylief.jpg[/img]
En hier dan Ik met Pinky, *schaam*
[img]../upload/213/pinkykim.jpg[/img]
Toen weer gepoest en een mooie hengstenvlecht gemaakt
[img]../upload/213/pinkyhengstenvlecht.jpg[/img]
En tja, we waren heeeel creatief zie maar:
[img]../upload/213/pinkybloem.jpg[/img]
Zelfs zo creatief om een 2e foto te maken:
[img]../upload/213/pinkybloem1.jpg[/img]
Nog even longeren:
[img]../upload/213/pinkylongeren.jpg[/img]
Nog even:
[img]../upload/213/pinkylonge4.jpg[/img]
En de laatste ronde:
[img]../upload/213/pinkylonge3.jpg[/img]
Toen ook nog even lekker springen:
[img]../upload/213/pinkyspringen2.jpg[/img]
Nog een hindernisje:
[img]../upload/213/pinkyspringen1.jpg[/img]
En de laatste:
[img]../upload/213/pinkyspringen.jpg[/img]

En dat was weer eens een heerlijk dagje bij mn knollie... Wat een schatje is het toch he.

I Lovers My little Pony!

Liefs, Kim en Pinky

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 17:06

Pinky wordt volgende maand 2 jaartjes...

ennuh bart, je hebt het dus fout Lachen

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 22:45

hoi!!

Ineke: ja ik weet het. Met longeren zijn we (veel) te vroeg begonnen. Toen ik hem nog verzorgde deden we het al en beetje. Toen ben ik er ruim een jaar mee gestopt (toen ik hoorde dat het niet goed was voor zo'n jonkie) maar hij werd erg agressief. Toen vroeg ik aan de DA of hij tips had en hij kwam met het idee om hem 1/2 keer in de week te laten longeren. Dus vandaar. En nee hoor, ik kan heel goed tegen kritiek Lachen Dat moet je ook wel kunnen denk ik als je op een pony van 1.18 rijd Haha! (PS bij ruyters (ruitersportzaak in Nuenen) zeiden ze dat 2 niet te vroeg was voor een hoofdstel (kheb hem pas 3 wkn ofzo) dus dat geloven we dan maar, hij is wel een heel stuk liever met wandelen enzo!)

BrandoS: Enof ik verliefd ben! Lachen Toen ik hem voor de eerste keer zag ging ik al Kwijl -en en dat is na 2 jaar alleen maar erger geworden!!!

Margje: hey margje! Leuk jij ook op Bokt! Verslavend he Lachen Ik ga morgen naar Jonnie Pon en Myssie zie ik je misschien? Anders tot volgende week op school!

Mellien: hihi het is geen ze maar een hij. Een echte stoere hengst! (uhm ruin *LOL*)
hihi geef nie hoor Lachen

Sanderijn: ja hij vind springen echt geweldig gewoon! had ik niet verwacht want zijn mams heeft er echt een hekel aan! Hij kan idd veel hoger maar daar vind ik hem te jong voor. Dit balkje is 30 cm ofZo Lachen

Marfiek: hehe jaaaaah ik ontwikkel ze zelf in 10 min! haha nee ik heb een digi camera *LOL* die rulen echt hoor...

Honeybee: jou usericoon lijkt echt veel op pinky's hoofdje! Heel mooi (hihi goh!)

Zow iedereen weer beantwoord *LOL*

Liefs, kim en Pinkje

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 14:22

hoi benk weer Lachen

Natascha: Ow cooooool!!!!!! *LOL* *LOL* *LOL* Ik ben echt benieuwd!!! Ik ga hem uitprinten en boven mn bed hangen totdat ik het origneel heb!!! (en dan hangen er 2 boven mn bed *LOL*) HIHI Thanx alvast, ik is benieuwddd!!!

Margje: Ik heb je niet gezien! Boos! Ik ben er van half 1 tot 2 uur geweest. maar toen ben ik gegaan want Inge kwam niet opdagen! De doos! Lachen dus tot maandag maar denk ik!

Honeybee: hehe ja Pink is vast iets (iets veel Knipoog) kleiner! Pinky is Welsh A Pony
Pandijk's Marjon x tenkhoeve's Roman. Hij is nu ong 1.08 cm *LOL*

Prisca: iid liever een paard dan een vriend Knipoog ghe ghe die spreken tenminste nie tegen! *LOL*

Sonja: Ik doe heeeel rustig aan hoor, nog geen 20 min in de week! En altijd met halster ipv hoofdstel (nu was alleen voor de show hij heeft nog geen 10 min gelopen bij elkaar). Ik wil hem in gaan spannen. Om er echt op te gaan rijden vind ik meself tegroot. maar af en toe een boswandeling kan best, toch?

Groetjes Kim! Party!!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers