Wiesselse indrukken...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Wiesselse indrukken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-02 16:05

Het is er zoooo mooi! Bij deze is een ieder die wil uitgenodigd eens een kijkje te komen nemen!

Afbeelding

Frans met Zeske voor de platte wagen

Afbeelding

Het Gashuisje Is een klein huisje bij het huis waar ze vroeger gas in wonnen. Op voorgrond de helaas overleden hond Metje

Afbeelding

Koei'n Koe Haha!

Afbeelding

Toen Snot nog een Snotje was...
De nu goedgekeurde hengst Alderic (voorheen Lancelot, vandaar Snot) als eulie! Rechts moeder Charlotte en links als ik het goed heb, pensionpaard Tristan

Afbeelding

Vertrek voor een rit naar de hei zeer waarschijnlijk...
vlnr Geertrui op Balans, Kim met Floor, Karin met Luuk, Freerkje met Tjasse, Janneke met Charlotte en Marije met Liza.

Afbeelding

Mieke met kat Teig (Teigetje) in de keuken. Teig vind het heerlijk om in je schouder te gaan liggen en je dan allemaal lieve kopjes te geven Lovers

Afbeelding

Thomas (sort of neefje) met Teig.. ahhh cutie!!

Afbeelding

En nog een keer Teig

Afbeelding

Nog meer poezen op hun favo slaapplek. De rooie is Van Basten, de cyperse dus Teig en de witbonte Peer

Afbeelding

En als laatste de Wildtsangh. Dit is een huisje wat op het erf staat.

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik



Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-02 18:16

JA gaaaf! Kom maar snel eens onze kant op!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-02 18:40

ja echt? vertel! want ik kom er al mn hele leven! Dan moet ik je vast wel eens gezien hebben!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 81 bezoekers