Oude doos: Nimber en Dorée's streken....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Oude doos: Nimber en Dorée's streken....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-02 14:50

Zoals velen van jullie al van al onze verhalen weten, heb ik er hier wat foto's van gevonden.

Afbeelding

Ik en Kim klaar voor vertrek, nog even poseren voor ons tentje waar we een week in hadden gebivakkeerd. Ik links met Liza, de half Bels en Kim rechts met Floor.

Afbeelding

Ik links op Paula en Kim op Lady. Niet eens zonder zadel...

Afbeelding

Kim op een zonnige middag die Lady een wasbeurt geeft....

Afbeelding

En ik Paula....

Afbeelding

Frans met kruiwagen, Kim met Floor en Mike..

Afbeelding

Met zoon van Floor, Graaf, toen ie nog een Graafje was...

Afbeelding

Kim na de zadelrubriek op de fokdag met Floor... hevig bezweet Haha!

Zooo dat waren ze weer. meer foto's moet ik nog zoeken, maar die komen vast! Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-02 15:08

Neuh!! Schijnheilig Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd naar haar Aargh-antwoorden Haha! Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-02 17:02

Hihi coole foto's he!! Nu moet alleen Kim nog ff reageren dat ze mij gaat wurgen en dan is het ook weer klaar Haha!

En tja, over Kims legging zal ik maar niets zeggen. Gelukkig is ze de ik-moet-en-zal-alles-in-rood-want-dat-staat-zo-mooi-bij-Floor-periode voorbij.... nu is ze boktsnob! Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers