zo gezellig ist nu bij ons :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

zo gezellig ist nu bij ons :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-02 02:56

ja das het voordeel van een weekendje alleen zijn he, vrienden uitnodigen, zuipen, enz...
Mijn broer had dus z'n hele vriendenploeg hiero en ik had maaike bij me Haha!
Het is een enorm gezellige boel geworden....

Afbeelding
Afbeelding

We hebben ook behoorlijk wat gehad, deze foto's zijn om euhm... 2 uur dacht ik gemaakt Haha! Toen waren mijn broer en z'n vrienden net weg (te stappen), vandaar dat je maar 1 paar voeten Knipoog
Er zijn 2 kratten bier doorheen gewerkt Knipoog Verder nog een fles wijn en een halve fles Coubergh en nog veel meer, hehe Knipoog


Gr. Maaike&Maaike

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 11:52

ZOZO stoer zeg! lekker zuipen!
sjonge jonge zet dit maar op jeugdhonk neer misschien zijn ze daar blij met je foto's met(lege) alcoholflessen???????

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 11:55

Jemig denk je dat dit stoer is ofzo?
Waarom ga je deze foto's op bokt zetten?
Ik vind het maar zielig hoor als je denkt dat je nu stoer bent omdat je zoveel zuipt!
Zuipen is triest!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 12:25

Het is gewoon een puinzooi en iedereen heeft zich lekker zitten bezatten. Verder hebben de kerels jullie met de puinzooi laten zitten. Wees er maar trots op.
Ben benieuwd of jullie dit ook zo stoer aan jullie ouder laten zien Misselijk
dan weet ik vrijwel zeker dat het nog een hele tijd duurt voor ze weer een weekendje weg durven gaan.
Heel stoer om zo het vertrouwen van je ouders te beschamen. Frusty

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 13:06

ow god... het is weer zeiktijd op bokt...
als Heike foto's neerzet van een waterballet gaan mensen toch ook niet lopen zeuren dat dat natte meisje misschien wel verkouden zou kunnen worden...

Wat doet iedereen nou moeilijk! ze waren melig... Laat ze lekker...

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 13:14

Hahaha cool dat leek me zeker heel erg gezellig ja Haha!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-02 13:47

oh god oh god oh god Haha!
het is inderdaad weer zeiktijd... Even ter informatie mijn broer is 18 jaar en zijn vriendin zijn ook van die leeftijd...
En als je denkt dat wij ons bezatten hebben dan denk je dat verkeerd want wij hebben maar 1 zielig 5.4 tje gehad....
Het was gewoon super gezellig en dan word dat meteen opgenomen als stoer... Verward

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-02 13:51

Billy schreef:
Het is gewoon een puinzooi en iedereen heeft zich lekker zitten bezatten. Verder hebben de kerels jullie met de puinzooi laten zitten. Wees er maar trots op.
Ben benieuwd of jullie dit ook zo stoer aan jullie ouder laten zien Misselijk
dan weet ik vrijwel zeker dat het nog een hele tijd duurt voor ze weer een weekendje weg durven gaan.
Heel stoer om zo het vertrouwen van je ouders te beschamen. Frusty


mijn ouders weten wel dat het er zo aan toe gaat....
Elk weekend komen de vrienden van mijn broer... Denk je dat ze dan heel lief bij ons op de bank gaan zitten met een colatje, ja sorry hoor maar denk even na...
Ze zijn al 2x eerder een weekendje weg geweest en dan kwamen ze ook zonder problemen thuis omdat alles nog hele is en schoongemaakt....
Ik mag deze vakantie ook 2 weken saampjes met mijn broer thuis blijven, als ze het neit vertrouwden zouden ze dat dan doen??

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 14:00

het ziet er lekker uit Haha!
als t maar gezelli was he!!!!!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 14:05

Zo te zien hebben jullie het idd wel gezellig gehad. Hoewel je daar niet per definitie veel alcohol voor nodig hebt. Je zei dat je ouders ervan weten hoe jullie feestjes zijn. Je gaf aan dat je broer 18 is, maar vinden ze het ook goed dat JIJ zulke feestjes geeft?
Maar goed, als jullie het maar gezellig hebben gehad

Trouwens, is dit forum niet meer voor paardenfoto's?

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-02 14:18

nee marsje, IK gaf dat feestje niet, mijn vreindin mocht heir voor het weekend komen omdat ik anders bijna het hele weekend alleen zou zitten (mijn broer werkt vrijdags en zaterdags de hele dag en zondags komt ie pas om 3 uur z'n nest uit) Bijna elke zaterdag avond komen zijn vrienden hier tot een uur of 12 en dan gaan ze uit, zo dus ook gisteravond...

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 16:25

whahahahhaah lol *nou maaik niet meer doen he*
als je ouders dit toch eens wisten!!!!! oh oh oh!!!! jullie zijn nu wel echt VEEL te ver gegaan.... Nee dit is echt niet gewoon meer! niet meer doen he! Tong uitsteken

susie

Berichten: 398
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Hengelo & Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 19:33

Zelf zou ik de foto's er idd. niet neerzetten, maar laat mensen die het wel doen tog gewoon lekker.

commentaar, commentaar, commentaar. Leuke reactie's hier altijd op bokt, iedereen gaat altijd van het ergste uit, en geeft ander zeikerige reactie's. goh misschien is dat wel een reden waarom ik hier bijna nooit meer kom.