Coentjuh Springles Xtra Hoog :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Coentjuh

Berichten: 9836
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Coentjuh Springles Xtra Hoog :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 20:11

Vorige week proefje voor de wedstrijd geoefend: [ITP] Coen(tjuh) deed het super!!!
en nu gingen we een keer springen, omdat een paar kinderen dat gevraagd hadden dus geen dressuur! Scheve mond Maar ook leuk, dat springen, haha *LOL* alleen kan ik nooit goed in verlichte zit enzow ! Dus let alsjeblieft niet op die foto's, want volgens mij moet ik veel meer naar voren, maar oke!

Even wat meisjes gevraagd, of ze wat foto's wilden maken; Het Resultaat:

Jaa, I know! Hak uitdrukken Schijnheilig
Afbeelding
Lieve 'wij' Lovers
Afbeelding
Van voor... Lachen
Afbeelding
Spring!!! (foto is beetje bewogen, maar Coen & ik bewogen ook, zal het wel aan liggen Tong uitsteken)
Afbeelding
ff netjes lopen Knipoog
Afbeelding
Smile Lovers
Afbeelding
Beetje verweg, maar hij is wel leuk Haha!
Afbeelding


The next 3, © Made By Stef Haha! (Tnkx!)

Toen kwam het echte 'werk'!!! 16, 17 gaatjes hoog, dat is ongeveer 1.10 à 1.20 meter geloof ik!!! De foto's!!!

:P Go Pieter! Tong uitsteken (m'n instructeurtje)
Coen wilde dr dus toen NIET overheen, wilde via de zijkant, via de 'zijbalk'! >;) Pieter wilde ons tegenhouden OK dan! *LOL* (is trouwens niet gelukt) *LOL*

Afbeelding
Deze is mooi!!! OK dan! Alleen zit ik er zo stom op!!!
Afbeelding
Bewogen haha grapje hoor Stef Haha!
Afbeelding[/i]
Laatst bijgewerkt door Coentjuh op 11-09-04 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp



Coentjuh

Berichten: 9836
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 11:08

Tooske schreef:
Haha die Pieter!! Wat een leuke actiefoto Party!!


haha ja hé Tong uitsteken !!!

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp

Coentjuh

Berichten: 9836
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 17:22

Bontje om de singel, was ooit een mouw geweest van zo'n frutseltruitje weet je wel Tong uitsteken! Maar ik vond het wel een goed idee en nu hebben ze m'n idee al overgenomen, want een manege pony loopt ookal met een stuk mouw om de singel Tong uitsteken!!!

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp

Coentjuh

Berichten: 9836
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 17:35

Marloez schreef:
hahah goed idee Tong uitsteken
maar loopt hij zich ook stuk bij een dressuur singel?


Ja (katoenen singel)

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers