onze fotoos van six flags

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

onze fotoos van six flags

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-02 12:28

Misschien niet zo boeiend voor iedereen.. maar ik vind het wel grappig om ze er hier even op te zetten!! vorige week zaterdag ben ik naar sixflags geweest.. hier een paar fotoos:

Afbeelding
Okeej hier mijn vriendjes en vriendinnetjes Haha! waar we mee waren haha.. de scanner heeft sommige hoofden een beetje misvormd Clown
van links naar rechts daar boven (nee NIET die mensen op de achtergrond *LOL* ) eerst Marielle, ik ga niet zo heel veel met haar om maar vorig jaar wel, zij heeft namelijk ook een pony en dan gingen we wel eens samen rijden. daarnaast Carola, ik ken haar al heel lang van de basisschool, woont ook bij mij in de straat enzo.. zij is wel lache Lachen
daarnaast m'n allerbeste vriendinnetje Susanne, daarnaast ik Bloos dan Hanieh (vind ik een beetje een doos maarja) en daarnaast Hannelin zij is ook een goede vriendin van mij..
onder met de witte jas is marcel en die andere Kevin (heel lief Lovers ) Party!!
we zitten dr nog een beetje draaierig bij geloof ik want we waren net in de vila volta geweest *LOL*

Afbeelding
Dit zijn dus mn beste vriendin en ik met Sylvester en bugs bunny *LOL* (pedokonijn)

de rest van de fotoos is denk niet zo boeiend dus die zet ik er niet meer op

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-02 12:31


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 14:10

Wat een coole foto's joh
ziet er gezelli uit!
En die Kevin is wel leuk Knipoog Tong uitsteken Haha!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 14:13

goh dat zei ik ook net tegen Party-Gilr, ik zo: Maaike lekker ding!!!

hehe Knipoog

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 20:05

hhahaha, ik dacht dat ook bij mezelf...van die kevin ziet er nie verkeerd uit Haha! ach jah, waarneer ben je geweest?ben je ook al in die nieuwe geweest???