Vandaag, mooi weer met Koninginnedag!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 20:14

Vandaag heb ik Joop gereden! En gedressuurd, dus er zijn foto's (duh, plaatjesforum). En er is ook een verrassing! *grin*. De foto's zijn gemaakt door mijn zusje, die hier ook nog ergens tussenstaat!
[img]../upload/26/l1a.jpg[/img] Jeeeheee, Joop en ik.
[img]../upload/26/l4a.jpg[/img] En nog een keer. Tralalalaaaa.
[img]../upload/26/l5a.jpg[/img] t Wordt vervelend, maar t was errug leuk! En deze foto staat ertussen omdat het dus een hele mooie foto is. Hij galoppeert hier, en hij ziet er lekker wild uit. Iets wat hij niet was, hij was flink lui eigenlijk, zie je d'r niet aan af he (had mijn prikdingen om gedaan).
[img]../upload/26/l7a.jpg[/img] Vinden jullie niet dat ik GEWELDIG kan rijden *grin*. Heb t m wel allemaal zelf geleerd. Heb ik dan ook 6 jaar over gedaan. *grijnz*, de verrassing wordt zo leuk!
[img]../upload/26/l8a.jpg[/img] Jeetje, weer Joop met mij. Party!!
en toen: toen gebeurde er dit Verward Clown Haha!
[img]../upload/26/k17a.jpg[/img]Karin op Jopie.
[img]../upload/26/k6a.jpg[/img] En nog een keertje. Hier had ze hem net omgesteld volgens mij, ik stond ong naast mijn zusje, en Jopie kwam zo over zijn schouder weggelopen richting mij, en dat mag niet he, dus moest hij ff omgesteld worden. Zag er netjes uit!
[img]../upload/26/k7a.jpg[/img] en nog eens.
[img]../upload/26/kgja.jpg[/img] Karin op Jopie, en mijn zusje, Guinnifer (je staat op bokt!), er naast.
[img]../upload/26/klja.jpg[/img] Karin op Jopie, en ik ernaast. Mijn trui is in het echt niet zo heel erg raar van kleur hoor! Ziet er echt vies uit, of zou dat weer aan mijn beeldinstellingen liggen?
En dan nog Voltrack. In willekeurige volgorde. K mag een verslag schrijven. Kan ze vast wel!
[img]../upload/26/k5a.jpg[/img] Karin op Voltrack. Hij begon met klieren en absoluut niet weten wat er bedoelt wordt met een drijfje, dus zweep erbij, en toen wist hij opeens weer waar het gaspedaal zat! Maar hier weet hij wel weer dat aan de teugel zoiets is. Hij heeft nog veel moeite met zijn evenwicht enzo als hij netjes moet lopen, maar dat komt wel weer. Ik had vandaag met hem een freestyle dagje, dan moet hij alleen maar ff doorlopen, en niet echt aan de teugel. Dat gaat nogal stroef nl.
[img]../upload/26/k7aa.jpg[/img]Jeeeeeeeeh! Weer Karin op mijn kleine arabische dondersteen (hij bokte!). Klein issie niet voor een araab, maar Karin vond m wel klein, omdat hij dus zeg maar een stukkie kleiner dan Leys is. Tja, zo kan ik het ook! Herc vond ze wel groot, gelukkig maar!
[img]../upload/26/klva.jpg[/img] Voltrack, met Karin en mij.
[img]../upload/26/l6a.jpg[/img] En ik op Voltrack. Hij galoppeert hier, maar t lijkt wel een beetje het galopbokjedingetje dat hij ook bij Karin doet.
Zo, dat was koninginnedag 2001 voor mij!

_________________
<center><font color="white">Het plafond zul je nooit bereiken, maar je moet er wel naar blijven streven
*IJsbrand Chardon*</center></font>


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laui! op 2001-04-30 21:22 ]</font>



Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 20:29

ow, dat zit terug gestoken. Dan vliegt het niet in het rond, en zit het niet onder het slijm als ik klaar ben met rijden. Bovendien is hij dan een beetje afgeleid. Hij ziet nl heel erg veel spoken en dat is vermoeiend.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 20:36

op de terugweg begon het nog veel erger te regenen, maar ik heb het droog gehouden! Paarden dekens op, en toen mijn mammie van de compu gejaagd (nee hoor, ik heb helemaal niets tegen haar gezegd), en snel de foto's erop gezet!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-01 11:21

op de foto's is trouwens Joop's kontvlek heel goed te zien! Dat valt best wel op, ik zie het nooit, maar Karin zei het gister.
Ik zat vrijdag met mijn 13e les in de auto, en behalve dat ik mijn leraar engels tegen kwam is er nix gebeurt! Owja, bij het wegrijden sloeg de motor af... *grin* naja, dat leer ik vanzelf wel een keertje Koe

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-01 11:37

mijn zusje hoor! Die heeft de foto's gemaakt.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers