foto's Barley

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 01:37

Afbeelding
Voor haar neus zie je een berkentak die bart in de grond had gestoken. Dat vond ze wel lekker Vork
Afbeelding
Afbeelding
wat heeft ze toch een lief koppie he?
Afbeelding
en eerlijk waar ze heeft vier witte beentjes. Al zou je dat door al die modder niet zeggen.
Afbeelding
lekker galopperen
Afbeelding
en knokken met Mistral op de wei. hihi ze kunnen het best goed vinden maar barley is de baas!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...



Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 17:28

De foto's van Barley alleen zijn gemaakt in de buitenbak en de foto met mistral is op de wei gemaakt. Nou ja wei. Verward

Het is een hele grote zandvlakte met een de ander kant een beetje gras. Maar ze kunnen wel het hele jaar door naar buiten dus dat is wel weer prettig. We hebben nog een andere groene wei. Maar daar mogen ze nog niet op. Binnenkort wel.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-01 01:41

Pff modder. je zakt bij de ingang zowat weg tot je knieen. maar dat geeft niet. Barley heeft er niet zo'n moeite mee gelukkig.

En ik vindt haar ook heel mooi. Ze wordt steeds mooier vind ik. Minder haar ook.
Ze heeft niet alleen brutale ogen ze is ook brutaal. Maar ook heel lief.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-01 20:24

haha daar willen jullie wel foto's van he? dat ik aan het zandhappen ben. Ik heb er een keer op getracht te hangen dat ging ik maar een beetje goed. Jeetje was is die meid snel.

Het longeren gaat nu al wer wat beter. Na die longeerlessen helemaal. heb echt hele goede aanwijzingen gekregen en ben daar super blij mee.


Maar ik zal er binnenkort eens foto's van laten maken. hihi iemand om barley vast te houden iemand om foto's te maken en iemand met een EHBO koffertje.

nee ik heb eigenlijk nog steedds het volste vertrouwens dat ik er niet meteen af knikker.
Scheve mond\

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 19:31

ja ze is lief he? Bne ook erg trots op haar *glim*

maar hier een plaatje van wat aftekeningen
Afbeelding
de eerste is een wit hoofd
de tweede brede bles
derde smalle bles
vierde een sneb
en de vijfde een kolletje. Er zijn nog meer aftekeningen hoor maar dit vond ik wel een mooi plaatje

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 66 bezoekers