Foto's Limbomeeting 2 (Klein Zwitserland)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Foto's Limbomeeting 2 (Klein Zwitserland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 17:25

En hier is het 2de deel alweer van de foto's. Sjonge wat ben ik toch mega snel Haha! Cool Even iedereen voorstellen, Astrid is Assie op bokt, Yentl = Yentl :p, Lara = Wjerdo, Aukje = Flubke, Anne = Paardenfan, Dennis (mn broertje) = Dennis v m en ikke (Roy) = Sypheron. Hier volgen de foto's van het tweede gedeelte van de meeting in de speeltuin van klein zwitserland! Have fun!

Afbeelding
Op de bovenste rij van links naar rechts: Anne, Aukje, Astrid en Dennis, en daaronder Lara en Yentl. Het mag duidelijk wezen dat dit geen geboren aapjes zijn Knipoog

Afbeelding
Van links naar rechts: Yentl, ikke, Anne, Aukje en Astrid. Allemaal vol in actie om dat ding zo hoog mogelijk te krijgen, wat niet meeviel... Tong uitsteken

Afbeelding
Nogmaals de megaschommels, maar nu heeft zich aan de rechterzijde ook Dennis nog toegevoegd.

Afbeelding
Van links naar rechts: Dennis, Yentl, Lara, Astrid en Anne. Maar euh Lara? Volgens mij was dat ding bedoelt om op te staan Haha! Clown Koe

Afbeelding Wat Astrid wilde doen was niet helemaal duidelijk, maar Anne en Aukje probeerden het ding nog in balans te houden, tevergeefs....wat er na deze foto gebeurd is mag je er zelf bij bedenken Haha!

Afbeelding
Lara en Aukje op de tarzanswing! Lips are sealed

Afbeelding
Anne en Yentl doen ook een poging Cool

Afbeelding
Astrid was.....verstoppertje aan het spelen???? Clown Tong uitsteken

Afbeelding
Dennis, Anne, Lara en Yentl op de mega-super-giga-deluxe-schommel Haha!

Afbeelding
Astrid, Dennis, Anne Verward (waar ze is gebleven weet ik niet), Lara, Yentl en Aukje nogmaals op de megaschommel.

Ik hoop dat jullie een goed idee hebben van wat jullie eigenlijk allemaal hebben gemist vandaag. Als jullie de eerste fotopagina nog niet gezien hebben of een verslagje willen lezen hieronder volgen wat links:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=48439
Lara's verslag

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=48444
Astrid's verslag

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=48440
eerste fotopagina

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 17:31

Wat een supermelige foto's Haha!
Ze vallen op zich nog mee.. die van mij, als ik ga liggen (lees: VAL Knipoog Bloos ) die is ook stukken minder erg, dan ik had verwacht
En waar anne is op die laatste foto?? Verward

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 17:40

anne is foetsie Haha!
haha bij die foto van lara moest ik heel hard lache!! *LOL* *LOL* leuke fotos

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 18:01

Trouwens, wat vinden jullie van mijn geweldige nieuwe haarkleur??
Beetje te rood Bloos (dan kan mijn gezicht zich nog beter aanpassen aan mijn haarkleur *LOL* )

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 18:59

HEEJ leuke foto's !!mijn foto's moete nog ontwikkeld worde dus nog even wachten dan maar!!
maar ze kome wel hoor!!:):D
groetjes xxxxjes
Anne

Pietekegeorge

Berichten: 137
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 20:36

*LOL* Party!! wat leuk he zo te zien op de foto,s was het heel gezellig *LOL* Party!!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 20:40

idd Roy, dat ding was om op te staan, maar als je net een portie friet, drinken en bami op hebt, en daarna door deze geliefde Extreme duivel bokkers, op z'n draaiding wordt neer gedropt en rond gedraaid, dan sta je niet erg lang *LOL* *LOL*

Was idd zo gezellig als dat het er uit ziet, MEGA dus Lachen

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 20:42

haha Haha! Je zat al toen je erop ging, dus niet jezelf eronder uitkletsen he *LOL*

Jij viel tenminste niet Knipoog Of zandproeven... *LOL*

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 20:44

sssstttttt .

ik heb gestaan 1 seconde Tong uitsteken:P

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 20:56

haha...jaja

en bytheweg je diddl doet het wel!!
tenminste bij mijn pc wel!!
Party!!
nouja groetjes
xxxjes Anne

p.s. jij bent toch nie op je snufferd in het zand gefl*kkerd!!:?

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: Foto's Limbomeeting 2 (Klein Zwitserland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 21:01

Even commentaar van mij en aukje op alle foto's Lachen

Sypheron"]
Het mag duidelijk wezen dat dit geen geboren aapjes zijn Knipoog
[/quote] Wij zijn geen aapjes hoor, wij zijn gewoon menselijk. Jaaa, echt waar!

[quote="Sypheron"]
Allemaal vol in actie om dat ding zo hoog mogelijk te krijgen, wat niet meeviel... Tong uitsteken
[/quote]
Vol in actie? Allemaal? Wie staat er hier stil Knipoog ? Jij toch zeker! En maar zeggen dat ie actief is Extreme duivel *LOL*

[quote="Sypheron"]
Nogmaals de megaschommels, maar nu heeft zich aan de rechterzijde ook Dennis nog toegevoegd.
[/quote] Jaja, dennis liet zijn geliefde sigaretten even in de steek om toch maar eens actief te doen op een positieve manier (ipv onschuldige lieve meisjes te pesten en in de mesthoop te duwen *LOL* )

[quote="Sypheron"]
foto 4
[/quote]Let op de zeer charmante stand van Yentl's benen *LOL* En mijn benen staan ook niet helemaal lekker trouwens Haha!

[quote="Sypheron"]
Wat Astrid wilde doen was niet helemaal duidelijk, maar Anne en Aukje probeerden het ding nog in balans te houden, tevergeefs....wat er na deze foto gebeurd is mag je er zelf bij bedenken Haha!
[/quote] euh er gebeurde helemaal niks daarna hoor Schijnheilig Behalve dat ik ineens op de grond lag *LOL* Maar die dingen waren ook zoooo gevaarlijk, echt onverantwoord dat die dingen er stonden Schijnheilig

[quote="Sypheron"]
Lara en Aukje op de tarzanswing!
[/quote]
Jaja, dit was echt superknap van Lara, want dit ding was extreem eng, vooral door alle 'enge' verhalen van mij, wat er kon gebeuren als je scheef zou springen *LOL* (dan slepen je benen er zo achteraan over de grond) Aukje heeft trouwens nog even heel netjes gedemonstreerd hoe dat gaat *LOL*

[quote="Sypheron"]
Anne en Yentl doen ook een poging Cool
[/quote]
Ook voor Yentl was dit een heel erg grote overwinning op zichzelf geloof ik *LOL* Maar toen ze eenmaal begonnen was....

[quote="Sypheron"]
Astrid was.....verstoppertje aan het spelen???? Clown Tong uitsteken
[/quote] Nee, dat heet 'de fotograaf eerst te slim af zijn, maar dan toch wel ff op de foto willen' Clown Ik wilde eigenlijk iets dichterbij komen, maar dat kan ik de bokkers niet aan doen, mijn gezicht in close-up *LOL*

[quote="Sypheron"]
Dennis, Anne, Lara en Yentl op de mega-super-giga-deluxe-schommel Haha!
[/quote]
Tsja, die luie donders waren weer eens een keertje moe *LOL* Al moet ik zeggen dat die schommel toch wel erg lekker lag. Toen de rest zo lui hier lag, waren auk en ik nog druk aan het stuiteren op zo'n ronddraaiwip

[quote="Sypheron schreef:
Astrid, Dennis, Anne Verward (waar ze is gebleven weet ik niet), Lara, Yentl en Aukje nogmaals op de megaschommel.
Auk en ik waren uitgestuiterd, dus vonden we dat we ook maar ff bij de groepsfoto moesten, al lig ik er wel erg belabberd bij, maar oke... *LOL*
Laatst bijgewerkt door assie op 24-03-02 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 21:07

haha... as..moet jij zegge dat WIJ lui zijn..tss.Haha!

xxjes Anne

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 21:07

Trouwens Roy, waar blijven die foto's van ons op de superstijle glijbaan? Nee, niet de BUIS, maar die andere

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 21:11

Ja die zijn een beetje heel erg wazig en je ziet totaal niet wie wie is, dus die heb ik maar weggelaten... enne, ik zou het ook op prijs stellen als je de foto's uit je quote wil halen, want het duurt een eeuw om die pagina's te laden ..... Lips are sealed

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 21:13

Sypheron schreef:
Ja die zijn een beetje heel erg wazig en je ziet totaal niet wie wie is, dus die heb ik maar weggelaten... enne, ik zou het ook op prijs stellen als je de foto's uit je quote wil halen, want het duurt een eeuw om die pagina's te laden ..... Lips are sealed
oke baas

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 21:27

Sypheron schreef:
ik zou het ook op prijs stellen als je de foto's uit je quote wil halen, want het duurt een eeuw om die pagina's te laden ..... Lips are sealed

woef Lips are sealed maar ik vind het niet leuk hoor, al die moeite van ons voor niks Huilen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 21:34

als die foto's daar niet weg werden gehaald duurde het een eeuwigheid om het topic te laden en kan ik dus ook niet goed reacties lezen, dus dan was het nog meer voor niets geweest Knipoog smart thinking he? Schijnheilig Lips are sealed

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 21:46

eh..haha !!
okeej...Party!! Party!!

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 21:48

ja k, das waar, maarja wie reageert hier nu op? alleen maar mensen van de meeting. dusssssss

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 21:55

ja!!that's totally right!!:P:D:)) haha

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 21:57

Niet waar, scroll maar eens naar boven en je ziet al 2 mensen staan die niet op de meeting zijn geweest.

Who's da man!?!? Syph da man!! Schijnheilig

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 22:08

Jij nie da man Tong uitsteken
Dat is Lips are sealed oke, ik ga NIET mijn mond voorbijpraten, zoals ik al veels te vaak doe *LOL*

En ik ga ook niet op mijn gezicht

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 22:49

Leuke foto's *LOL*
In de speeltuin, whaha

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 09:52

oooo echt erg hoe ik op die foto sta
ik moest een beetje Lips are sealed Schijnheilig lachen om lara die helemaal misselijk was gedraaid

jaja ik heb mezelf overtroffen ook al liet ik een kleine 'hoe het niet moet' demonstatie zien Lachen Lips are sealed

dit moeten we snel eens over doen

jammer dat we geen foto hebben waar anne het zand proefde!!