Ulster gaat vooruit!

Moderators: Murosch, Agossie, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janna

Ulster gaat vooruit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 20:52

Vandaag heb ik eindelijk weer een goede cameraman meegenomen. Van de week had ik al een paar keer achter elkaar mislukte foto's. Helaas werkte het weer nog niet zo best mee, maar ik denk dat de plaatjes nog wel aardig te zien zijn. Het rijden gaat steeds beter. De laatste week is hij eindelijk een beetje van het idee afgestapt dat rijden eng is. De hele week stond hij netjes stil met opstappen, en ook het rijden zelf gaat al steeds vertrouwder.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Even een storing tussendoor.

Afbeelding
Hier had ik ook even wat spanning, omdat er naast mij paarden werden losgegooid.

Afbeelding
Hier gaan zelfs de oortjes al heel voorzichtig een stukje naar voren!

Afbeelding
En even helemaal de oortjes erop. Dit doet hij pas sinds 2 dagen. Het beeld ziet er dan gelijk al anders uit.

Ik hoop hem over een paar weken zo ver te hebben dat ik zonder hulp op kan stappen, en als de spanning onder het rijden dan ook weg is, kan ik eindelijk echt met hem gaan rijden en trainen.

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 17:27

Eerst liep hij helemaal niet met zijn oren naar voren. Alleen maar strak naar achteren. Ik ben dus al blij dat hij nu zo loopt. Vandaag had hij alleen wat spierpijn denk ik, hij liep in elk geval wat minder. Hij was wel braaf in elk geval.

-

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie