les met rydar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
boeflover

Berichten: 6041
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

les met rydar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 21:39

niet veel actie helaas, de 'actiefoto's' waren allemaal mooie stukken weiland(we gingen blijkbaar te hard Verward)
dit was nu onze eerste les samen, ging best wel goed vond ik, hij was heel braaf.
Afbeelding
Afbeelding
helaas niet meer..
wel nog een foto van gisteren, rydar met zn grote vriend kanjer
Afbeelding
aub geen commentaar over pessoabit, die heb ik voor op buitenrit zodat ik hem makkelijker kan stoppen als het nodig is(hij is nou eenmaal sterk, in de bak draai je hem dan naar het hek toe maar dat kan dan natuurlijk niet..), maar moet er natuurlijk eerst wel mee leren rijden(heb hem vandaag gekocht)



boeflover

Berichten: 6041
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 21:52

Miko schreef:
Leuk, een fjord met lange manen!
Ik vind het moeilijk om echt wat over je rijden te zeggen, omdat het niet echt actiefoto's zijn! Het lijkt op de foto's wel alsof je je hand een beetje vastzet. Anderzijds: het zijn moment opnames en geen actiefoto's, dus misschien zit ik er wel helemaal naast!

Misschien domme vraag, maar wat is een pessoabit (dat mag ik vast wel vragen Lachen ).

ik moest idd mn hand vast zetten als hij zn hoofd omhoog gooide, deed ie waarschijnlijk ook op die foto denk ik..
een pessoabit is een gebroken trens met ringen eraan, je kunt zelf beslissen hoe scherp je hem wilt, als je hem gewoon door de normale bitring doet is hij niet veel scherper dan een gewone trens, maar des te lager je hem doet(er zitten twee ringen onder de gewone bitring) des te scherper, dan komt er druk achter zn oren. het kan dus een heel scherp bit zijn.. eerst had ik hem op de gewone bitring gezet, maar mn instructrice zei dat ik het maar is moest proberen op het middelste, dan merk je beter hoe dat ding werkt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 2 bezoekers