Royal @ work @ Kievittrofee 2004, Zondag, 172 pnt.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 16:39

je was op vrijdag en zondag zeker vroeg? ik ben er ook geweest met iemand mee voor het M2.. volgens mij heb ik je niet gezien.
Wat een zooi was het in die ringen he? trouwens meteen een goede oefening met die paar hekjes in de hoeken en de rest niet Knipoog
Gefeliciteerd met je punten *super*

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!



marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 16:41

Michelle77 schreef:
het terrein ziet er inderdaad niet zo goed meer uit, al moet ik zeggen dat dat zaterdag bij sommige ringen ook niet het geval was!! Ik reed zelf in 3 en 4 en bij ring 3 had je echt een paar rot stukken.

Wel heel netjes voor een eerste wedstrijd!


Vooral bij de B, L1 en L2 werd er veel gestart.. als maar door.. die ringen hadden het zwaar te voorduren.
Bij het M was er genoeg ruimte om de ringen een stukje te verleggen.. wat ze dus ook gedaan hadden.
We belde smorgens nog op of het door zou gaan met als antwoord: "ja waarom niet?" euhm.. het heeft aardig wat geregent.... oh hij is iets slechter als gister maar het gaat gewoon door.. Clown

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 67 bezoekers