Alsnog.. Foto's Endurance Ermelo, FasnaTrail 2004!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Alsnog.. Foto's Endurance Ermelo, FasnaTrail 2004!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 10:19

Beter laat dan nooit Haha! Hier alsnog de foto's van Navy en mij op de Fasnatrail 2004 te Ermelo. Superervaring

Eerst maar even eten en het thuisfront bellen.. "Ja ik ben er ja.. Ja de spaghetti is heerlijk ja.." (euhm.. Ik hou gewoon van kaas. Correctie: VÉÉL kaas..)
Afbeelding
Dan wachten op de voorkeuring.. En even rotzooien met Navy Bloos
Afbeelding
Margreet (=veterinair) in gevecht met de chipreader: "Moest ik nou nog op een knopje drukken?" (wat is Neef hier diiiik)
Afbeelding
Afbeelding
Lekker voor joker Knipoog
Afbeelding
Navy's naambordje Lachen Zij voor dat weekend omgedoopt tot Neavy, ik omgedoopt tot Mrs Lachen
Afbeelding
Op naar de start, op naar de 91 km..
Afbeelding
Wat krijg je als je een groomende fotograaf met flessen water in zijn ene hand en een camera in zijn andere hand mengt met veel regen en wat snelheid? Dit dus:
Afbeelding
Lekker doorweekt, genietend van het enige straaltje zon die dag..
Afbeelding
Vetgate 1:
Afbeelding
In "onze eigen groomarea". Gauw naar binnen gegaan omdat Neef een beroerte kreeg van de tent naast ons Haha!
Afbeelding
En vetgate 2 op 66 km:
Afbeelding
En daarna stopte ons Fasna-avontuur wegens een stijf paard door verkeerd beslag en 4 losse ijzers.. Helaas, maar het was een topervaring!!

Hier nog een leuk sfeerplaatje van Neef en mij, overigens niet door ons genomen, maar door ArwenLune..
Afbeelding

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 15:47

Dankjullie
Mijn eerste 90 km duurde van ong. half 9 tot kwart voor 6 (!!). Tussendoor zijn er op de 90km 2 "stops", vetgates genaamd, waar het paard gekeurd wordt en een rust van 30 óf 45 min verplicht is.

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 07:25

Dankjewel Lachen Volgen jaar starten we gewoon samen de Fasna Knipoog *LOL*

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 19:23

Gezellig met z'n drieen!
Navy liep de volgende dag weer te scheuren in de paddock, en zodra er nieuwe ijzers onder zaten ben ik weer gaan rijden, en inmiddels is ze al anderhalve week ontembaar Lachen Gaat super dus, heb ook definitief besloten de 100 km te starten in Holten.....

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 12:23

Ahh, wat lief van jullie Lovers Dankjullie wel Haha!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 50 bezoekers