Rose @ Cross-training

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Rose @ Cross-training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 17:51

Omdat ik met Rose wel wil blijven crossen, en ze geen cross wedstrijden meer "wil" lopen, zijn we toch maar is een keer gaan trainen. In Ysselsteyn dit keer..

let niet op de fantastische kleren-kleur-combinatie die ik aan heb Schijnheilig Tong uitsteken


Afbeelding
de coniferen-heg

Afbeelding
mini-afsprong

Afbeelding
oxer

Afbeelding
oxer

Afbeelding
boomstam met behoorlijke grindbak eronder

Afbeelding
boomstam met behoorlijke grindbak eronder




De sky-jump
Afbeelding
Opsprong

Afbeelding
opsprong

Afbeelding
Steil, waarbij je naar beneden springt

Afbeelding
heuvel af

Afbeelding
hegje
Afbeelding
en dan nog een keer de steil




Afbeelding
"smalletje" nummer 1

Afbeelding
en nummer 2

Afbeelding
picknicktalfel

Afbeelding
waterbak

Afbeelding
waterbak in

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!



Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 18:03

Ze wil niet eens een B crossje lopen, terwijl ze met trainen eigelijk altijd alle Z-hindernissen doet.. Gek eigenwijs beest is het Haha!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 18:34

LiSSy schreef:
ligt dat dan niet aan je eigen spanning? paarden voelen dat feilloos aan he.
misschien heb je dan wel onbewust een idee als: "oh jee, nu moet ik het echt gaan doen, wat nu als ze niet gaat"


Zou goed kunnen. Daar hebben we ook al aangedacht. Rose wordt druk, ik wordt zenuwachtiger, daardoor wordt rose nog drukker, en wordt het bij mij weer erger, enz enz.

Maar "vroeger" (2 jaar geleden) heeft ze eigelijk alle crossen van B tot Z zo uitgelopen. Ze kreeg een blessure, en heeft veel pijn gehad in de laatste crossen. Daarom lijkt het me niet onwaarschijnelijk dat ze als ze eenmaal op een sgw is, dat ze zich die pijn herinnert, en dat ze niet verder wil, omdat ze bang is dat die pijn gaat komen.
Iig dat is mijn theorie

Met springen hebben we dit weten te doorbreken, nu gaan we binnenkort ZZ springen, en het gaat super. Maar een jaar geleden liep ze niet eens een B parcoursje meer.

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 18:51

LiSSy schreef:
tja, als het zou zijn dat ze zich de pijn herinnert zou je haast denken dat ze het bij een oefencross ook niet doet...


doet ze ook niet...ze wil ook geen oefencrossen meer.
Vorige maand hebben we nog geprobeerd te crossen. Toen sprong ze de startbox uit (weg van hindernis 1), kreeg ik haar met veeel moeite tot hindernis 4.

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 19:01

Door ruzie tussen ponyclub en rijvereniging (als ik t goed heb), zijn er hindernissen weg gehaald.

Er zijn uberhaubt niet veel hindernissen meer. Maar de helft is "voor hoger niveau" en de andere helft voor beginners. Maar de "kleinere" hindernissen staan hier niet op, dus er zijn wel meer hindernissen dan deze..

Er zijn (ongeveer):
2 opsprongen 7 steiltjes, wat boomstammetjes, "gaten", cofin, heksenoog en de waterbak.
Genoeg om het een keer het uit te proberen.

En als je de zoekfuncties gebruikt, zul je ook nog wat foto's vinden.
Laatst bijgewerkt door Maartje__ op 15-07-04 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 19:03

LiSSy schreef:
maar de bovenstaande sprongen is toch ook een oefencross Verward

Dit was gewoon een training.
Er zijn ook oefencrossen in Ysselstyen, maar daar zitten vele van deze sprongen niet in.
Laatst bijgewerkt door Maartje__ op 15-07-04 19:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 19:04

joske_vuran schreef:
Okey en hoeveel kost het om er te mogen springen? Of is het gratis? En is het evt. de moeite waard dit met een kleine groep te doen?


Voor niet leden is het: 3 euro (per pony). 5 euro (per paard)
Daarbij kun je ook van een springparcour gebruik maken, waar ook heel wat hindernissen staan.

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 23:07

missmuts schreef:
Ziet er goed uit, Maartjuh!

Misschien zowel Rose als jij eens Rescue proberen voor aanvang?

rescue? wat is dat?

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 23:08

Lielle schreef:
ik kreeg gisteren wel het vraagprogramma voor oktober binnen, mijn inschrijving is al weg Haha!

Maartje, dat ziet er super uit! Wat zonde dat ze het niet meer doet op de wedstrijden Verdrietig

Mijn inschrijving is ook al weg, alleen dan rij ik met Romeo.

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 23:09

New-Forest schreef:
Dat doet Rose goed zeg, met jouw er natuurlijk bij Knipoog
Hele leuke en vooral spectaculaire foto's Cool
Leuke hindernissen zitten er tussen De skyjump is en blijft natuurlijk heftig OK dan! Cool
En jij met je mooie Rabobank jas Haha! Kwijl Tong uitsteken

mn rabobank jas die er echt totaaaaaal niet bij staat. Maar ik had die aan, omdat het de enige jas is die over mn body-protector past.. Tong uitsteken Haha!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 00:09

het kan soms dat je kruisjes ziet. Even opnieuw laden of rechtermuisknop op t kruisje en dan afbeelding weergeven aanklikken.

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 01:26

Hier nog "even" het filmpje omgebouwd tot een giftje
Afbeelding

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 01:27

draumpje schreef:
bach rescue remedie gok ik dat er bedoelt word

en dat is??? sorry ben kennnelijk iets te blond

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 10:55

chantal_cs schreef:
Ziet er supper uit Maartjuh! Jammer hoor dat ze de SGW wedstrijden niet meer wil, maar misschien als je het volgend jaar nog is probeerd dat het dan wel wil?

volgend jaar ede gaan we weer eens de oefencross proberen..

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 10:56

Thirza schreef:
dat kan je innemen en wordt je er rustiger van,

en wat als je iemand anders op haar laat starten (op een oefencross ofzo) is ze dan ook zo?


ik vind het iig super gaaf eruit zien! ooit wil ik het ook met een keer proberen met maikie


hebben we ook wel een keer geprobeerd, een vriendin er op te laten starten. Maar die was er binnen 2 seconden weer af. Die vondt het eng, omdat rose nog wel eens wil gaan steigeren..

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 10:57

Lielle schreef:
die skyjump avatar is wel gaaf zo!


dankje, maar ik heb het idee ook aleen maar van jouw Bloos Schijnheilig

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 10:59

nog wat gifjes..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 14:42

whahahah Haha!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 12:48

danke

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers