Lois als dressuurpaard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 14:56

Vind het er eerlijk egzegd allemaal nogal gedwongen uitzine. Hij wordt naar mijn idee vooral op de laatste foto echt in de krul gesleurd.
Daarbij komt dat een paard NooiIt achter de loodlijn hoort te lopen ook niet tijdens de training. LKopt niete cth dat ie alleen voor het plaatje in de ring op de loodlijn wordt gereden, want die stelling is er nie voor niks.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-07-04 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 15:11

Het paard is mooi enzo en op zich niks dan lof, maar vind dit er gewoon niet ontspannen uitzien, maar dat mag je weer niet zeggen als iemand een slof erom heeft hangen want dan zeur je weer over de slof. Ik bedoel, zo is het ook weer altijd op bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 15:20

rockey schreef:
nee het is altijd zo dat iemand blij foto's laat zien van zijn paard, en er dan een slotje op komt doordat veel mensen gaan kankeren over een slof! als 1 iemand het zegt is het volgens mij best duidelijk, maar hoeft niet heel het topic vol komen te staan! Het is toch de keus van de ruiter!


Maar ook als er niks over de slof wordt gezegd (maar gewoon zoals mijn opmerking vorige pagina) dqat het er niet onmtspannen uitziet dan zeuren er toch weer mensen dat je over de lsof zeurt terwijl het gaat over hoe het paard loopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 14:24

Jippie schreef:
Phara en Fellor: vind je het er beter uitzien met dat meisje in het rood?


Kan ik niks over zeggen want zijn standfoto's voor zover ik ze kon vinden Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 15:15

jackim schreef:
wie zegt dat de slof wordt gebruikt om er een krulletje mee te maken Verward
Rij er zelf niet mee, maar voor een paard dat wel eens ervandoor gaat etc. is een slof zeer handig.
Liever 1 x het hoofd met de slof naar beneden dwingen, dan een gekreukte moi. en voor de LLLZ Haha! : het éne paard loopt wat dieper, de ander niet. Uiteraard kan de hoofdhouding soms niet optimaal zijn, maar we kunnen moeilijk allemaal zonder slof, in perfecte oprichting in passage het hele uur de bak door huppelen.
en weer ontopic Knipoog
Leuk paardje Jippie, maakt het plaatje erg stoer met je zonnebril Cool


Dus wordt hier beweerd dat als je dat niet lukt je er maar een slof omhangt zodat je dat wel een uur lukt Haha! . Liever paar maanden extra oefenen..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 59 bezoekers