Hele mooie foto's...KIJKUH DUS!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Hele mooie foto's...KIJKUH DUS!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-02 20:00

Hey

Even een paar foto's van Skippy, mijn allereerste verzorgpony die ik enorm mis... Verdrietig Ze is verkocht naar Texel, maar gelukkig mag ik haar op komen zoeken (het is alleen 4.5 uur rijden daarnaartoe... Verdrietig ) Maar hier komen ze:

Een beetje donker, maar toch is het ze...SKIPPY in de springbak (je ziet alleen geen hindernissen, maar die stonden er toen ff nie, want toen kwam er net een nieuwe bodem in)
Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers

Afbeelding

En nog een keertje Skippy, toen stond ze in de wei voor de eerste keer met haar nieuwe groene[color=#] halster dat ze van mij had gekregen![/color]
Kwijl Lovers Kwijl Lovers Kwijl Lovers Kwijl Lovers Kwijl Lovers Kwijl Lovers Kwijl Lovers Kwijl Lovers Kwijl

Afbeelding

En nog eentje van toen ze in de wei lag te slapen, aaaaaaah wat lieffffffffffff!
Lovers Gaaaap Lovers Gaaaap Lovers Gaaaap Lovers Gaaaap Lovers Gaaaap Lovers Gaaaap Lovers Gaaaap Lovers Gaaaap Lovers

Afbeelding

Echt mijn schatteke...wa vinden jullie van d'r?

xxxSanne



Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-02 20:16

Ik weet niet wie haar vader is, ze had geen papieren...

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-02 19:40

Ze was een lespony (de beste van het stel, dat heeft de eigenaar een keer gezegd Haha! *trots*) en toen opeens stopte de manege met het geven van manegelessen, gevolg->alle lespony's moesten verkocht worden Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig ... dus ja, iedereen verkocht en Skippy ook...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 61 bezoekers