poging tot LDR?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

poging tot LDR?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 16:18

Oi, ben ik weer Schijnheilig
Mn zus is tegenwoordig dag en nacht gewapend met de camera en maakt zelfs ongevraagd foto's! En ja wat moet je er anders mee dan op bokt zetten Tong uitsteken Zodoende.
Punt 1 die trui doe ik nooit meer aan wat een mislukt lijf heb ik daarin Bloos
punt 2 Van mn instructrice moet ik hem dus zo van LDR instellen omdat hij nogal een mislukte rug heeft en dat moeilijk vindt. Het valt dus nog niet mee en op de foto's is te zien dat hij overal kan lopen behalve waar ik hem wil hebben haha.. maar goed komt nog wel.
Verder ben ik er eindelijk in geslaagd om zo te bandageren dat ze niet meer afzakken.. dus die dingen kunnen ook weer in de kast Tong uitsteken

Afbeelding

Beetje een lelijke foto maar het gaat om die achterhand Cool
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 19:33

Miss_Petit schreef:
Ik ga hierin mee Lachen

Wat bedoel je pcies wat betreft zn rug? Dat hij vasthoudt of omdat hij vrij lang is in de rug?

Dat hij overbouwd is en een weke rug heeft. Vind je hem lang in de rug? Komt misschien omdat zijn zadel wat ver naar voren ligt of is dat niet.. dat idee heb ik soms. Maar als ik het verder naar achter leg ligt het weer niet goed.
En het is idd meer vwnw.. en dat is nou net het probleem haha..
het liefst loopt hij 'opgericht' zonder rug of zo lekker lang, dus dat mag ie juist niet.. het is me wat Knipoog

Citaat:
hij lijkt wel nog wat zwaar op de hand en loopt nog erg op de voorhand
let ook goed op dat jij je binnenhand niet sterker in laat werken als je buitenhand !
goed recht voor je uit kijken, rug rechten , en handen ietsje hoger

Op de voorhand ja.. wat kan ik daar in deze houding aan doen behalve de achterhand activeren? Of is dat een domme vraag Bloos
En ja vooral rechts doe ik teveel binnenhand als hij door mn binnenbeen valt maar dan moet ik juist met mn binnenbeen pikken, klopt!
En rug rechten dat viel mij ook al op op een hoop foto's.
Handen ietsje hoger doe ik in de proef wel, daar maak ik het zo niet duidelijker op toch?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 bezoekers