Spring Fie! (mijn eerste springwedstrijd...)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 15:17

Dat hangt van de staanders of Thirza *LOL*

Leuke foto's Ziet er goed uit hoor.
nameten met een meetstok zegt trouwens ook niet alles Knipoog In het zuiden en oosten van het land is het L namelijk meestal 3 gaten hoger dan in Noord-Holland. Vraag me altijd af hoe het kan dat die meetstokken zo afwijken Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 09:20

Fitzroy schreef:
Je blijft toch wel een ietsie-pietsie dressuurmiepje met je witte handschoentjes Tong uitsteken *LOL*


Ik spring ook altijd met mijn witte handschoenen hoor, anders krijg ik zere vingers Knipoog *LOL*
En je kan mij toch echt niet dressuurmiep noemen Tong uitsteken Schijnheilig

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:45

Welnee El, gewoon witte hoor

Ik zou niet weten wat er in het reglement staat zou uit mijn hoofd, maar er staat me iets van bij dat bij dressuur witte handschoenen verplicht zijn en bij springen de keus ligt tussen witte handschoenen of gewoon zonder(wat de meeste springers doen). Maar zeker weten doe ik het niet Bij het springen doen ze ook meestal niet zo moeilijk over het reglement bij dit soort dingen Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:27

pharagirlke schreef:
eerst dacht ik dat het voor het geluid is ofzo Verward
dat de paarden daardoor minder horen en dus minder snel nerveus worden als mensen op wedstrijden bv veel geluid maken! maar zeker ben ik niet


Ik kan deze reactie niet helemaal plaatsen in dit topic Verward *LOL*

Volgens mij heb je het over zo'n vliegennetje over de oren. Die worden idd veel gebruikt om het geluid wat te dempen
Sommige mensen stoppen er zelfs proppen of watten in Bloos!
Bij mijn paard scheelt het op het voorterrein iets als hij zo'n ding op heeft, hij is dan wat minder schrikkerig. Zonder dat mutsje verschiet hij van ieder geluid, bijna van ieder paard dat zijn hoef op de grond zet...Clown
Maar je kunt ze ook gewoon gebruiken tegen de vliegen Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers