En nog eentje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 14:55

Dit is pas echt schrikken!

[img]../upload/34/katrien4klein.jpg[/img]

En normaal heb ik mijn bril op, 4 mei moet ik naar de oogarts, ik hoop dat die wat kan doen zodat ik weer lenzen in kan.

[img]../upload/34/katrienbril2.jpg[/img]


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-04-19 15:11 ]</font>

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 14:58

whoa schrik Clown
valt wel mee hoor.... Party!!
nu de rest nog Lachen

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 15:19

Nou Katrientje, en dan zeg je dat jij van MIJ schrikt!!! Ik ril nu nog na van het moment dat deze foto's inlaadden... (grapje, hahahahahaa). Leuke foto's hoor! Misschien is het wat voor je om je ogen te laten laseren als je een bril zo vervelend vindt. Heeft mijn vriend ook laten doen vorig jaar, hij vind het geweldig en kan nu perfect zien, hij had iets van min 5 of zo....

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 15:25

Goh das intressant!! Maar zo'n laserbehandeling zal wel niet goedkoop zijn...

Leuke foto's hoor Katrien!! Ik heb geen recente pasfoto, zo gauw ik er eentje heb zal ik hem ook wel op Bokt zetten, kunnen jullie lache! Lachen

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 15:26

da's een idee!
hoe duur is dat?
wordt het vergoed?
doet het pijn?
wat 'n vragen he.
Ik heb namelijk ook lenzen en een rothekel aan een bril. Maar het liefst helemaal zonder natuurlijk!
Groetjes PEtra

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 15:31

Tja, het is niet goedkoop nee. Het kost in Nederland 5000,- per oog, dus 10000,- voor 2. Maar mijn vriend heeft het in Belgie laten doen, ik woon namelijk 5 minuutjes van de Belgische grens en hij woont net 5 minuutjes van de Belgische grens, maar dan dus echt in BElgie. Daar kost het 5000,- voor 2 ogen. Het is een flink bedrag ineens, maar als je regelmatig een nieuwe bril koopt of lenzen, dan heb je het er in een aantal jaren wel uit...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 15:34

blijft het voor altijd of heb je kans dat je terug moet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 15:41

Kyra gaat dat isschien ook laten doen, ze vertelde dat een paar collega's van haar het ook hadden doen en dat beviel goed. Volgens haar was het 2500,- per oog dus zij zal het ook over Belgie hebben. Ik heb geen hekel aan mijn brik maar het is gewoon onhandig, dat ding beslaat constant en zit vaak schoof omdat ik dan weer een Pablo hoofd tegen mijn hoofd heb gehad enzo. Ik ga er ook zeker naar informeren als ik bij de oogarts kom want ik heb echt bud-ogen.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 21:11

mijn foto staat ook al op bokt hoor... kan t nog wel een keertje doen... maarreh... moek zoeken..
ik heb ook lenzen, bevalt prima... ziet niemand wat van, en als ikd an met mijn brillie op loop vragen ze: sinds WANNEER heb jij een bril... Vork moet ik t weer gaan uitleggen Slapen

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 21:43

Laui had ik ook last van Scheve mond\

Ik heb nu geen lenzen meer (heb 3x hoornvliesonsteking gehad AUW!!) dus nu hou ik het maar bij mijn brilletje.

Maar bij mij was het als ik mijn lenzen inhad krijg ik de opmerking: Hee heb je geen bril meer Verward

En als ik mijn bril ophad: huh, sinds wanneer heb jij een bril Verward

Tis ook nooit goed!!! *LOL* }>

Af en toe werd ik er Misselijk van...