Timeless @ work @ Berkel Enschot 23/05

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Timeless @ work @ Berkel Enschot 23/05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:12

Vandaag op concour geweest naar Berkel Enschot. Ik was er met mijn hoofd niet bij omdat afgelopen vrijdag een jongen die ik ken is verongelukt, die vrienden van me zeer goed kende. Maar toch maar gegaan
Times liep voor het eerst met ijzertjes en schroeven dus in het begin was ze wat onzeker.

Tijdens de proef werd ze wat heet maar dat vond de jury helemaal niet storend vertelde ze later toen ik mijn borg op ging halen.

hier wat foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Ik werd 5de met 163 punten


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:08

het verschil tussen een dressuur of een springzadel is wel heel erg groot!!

manier van zitten is helemaal anders. zal ook echt blij zijn als ik een dressuurzadel heb, dit zal naar verwachting rond augustus zijn, dus nog even hard voor mezelf zijn!!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 13:50

we moeten snel een keer afspreken Iris!!
ond augustus hoop ik mijn dressuurzadel te hebben. het ziet er zo idd iet uit maar het zit wel heerlijk!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:24

voor mijn gevoel zit ik echt goed rechtop. maar weet zelf wel beter en de foto's bewijzen het. het zal inderdaad altijd in punten schelen, sonde om zo iedere keer 3,4 punen te laten liggen.
Ook word ik door dit zadel wat naar voren gezet, erg jammer, en ik baal er zelf ook wel een beetje van, het geeft gewoon een erg vervelend beeld.
en ik denk dat het ook het paard ten goede komt als ik er beter op zit

Voor het dressuurzadel moet ik even sparen, mijn vader betaald hem namelijk niet, heb 2 maanden geleden een auto van hem gekregen en vorige week een nieuwe trailer, hij vind het voorlopig wel welletjes.

Maar wat voor zadel zou geschikt voor me zijn? het moet niet iets zijn waar je in een houding gedrukt word.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:56

ik vind het helemaal niet erg om kritiek te krijgen, kan er alleen maar van leren.
maar als ik in dit zadel echt rechtop ga zitten zit ik er super geforceerd op en blijft times niet lekker lopen, voelt alsof ik haar tegen zit.

ikzelf zat ook aan een KN te denken, dit omdat het niet extreem diep van zit is en geen hele grote wrongen heeft

Gibraldi-fan heeft waarschijnlijk een goed adres voor me waar ze 2de hands zadels verkopen.

ik zal haar eens aanspreken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:44

hier zit ik op een dressuurzadel, zoals je ziet kan ik wel rechtop zitten, let niet op mijn hakken ze is hier pas onder het zadel. maar recht op, of iig rechter, kan ik wel zitten!!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 15:49

in wat voor prijsklasse zit een spalding? ik ken dat helemaal niet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 bezoekers