Jur en Alex op wedstrijd!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 16:03

Hallo, dankjulliewel voor de lieve reacties en complimentjes!:)!!!! Jur is 13 jaar, KWPN (Emilion x Kommandeur). DANKJEWEL CORINNE VOOR HET MAKEN VAN DE FOTO'S! Voor meer info over Jur, look my profiel!

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25


alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:39

Hai nee dat lijkt misschien zo, misschien heb ik een te klein voorhoofd? nee de cap zit prima! ik kijk soms ook wat naar beneden dus ik weet niet hoe het komt! Leuk datj e het een leuke combi vindt! maar hoe neem je anders stelling, dat moet toch met je binnenhand? ik weet dat ik mijn handen nogal laag hou, maar dat komt omdat ie niet zo makkelijk aan de teugel te krijgen is. AJB NOG MEER BERICHTJES!

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:59

Haha, nee mijn cap is niet te groot, misschien heb ik gewoon niet zo'n groot voorhoofd of ik keek naar beneden! ben blij dat jullie het er goed vinden uitzien, vind ik niet namelijk! alleen het lijkt alsof ik mijn tenen optrek maar dat komt omdat ik dan aan het aansporen ben!

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers