Dressuur in Lunteren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 18:44

Ik begon erg goed vandaag, wilde m'n jasje aan doen: Vergeten Bloos!
Gelukkig was Ilona net aan het rijden en kon ik die van haar zo overnemen OK dan!
Ik heb nu maar 20 minuutjes ingereden, 10 gestapt, 5 gedraafd en gegaloppeerd en 5 gestapt langs de ring heen.
Dat beviel me prima, de eerste proef begon heel netjes.
Had zelfs een 8 voor het halsstrekken (hele week op geoefend Haha! ).
Helaas galapeerde ik weer veel te lomp aan (met inrijden was het wel goed gegaan), zodat de zevens en de achten (had er ook nog een voor het laatste groeten) weer gecompenseerd werden met een paar vieren/vijfen.
Als commentaar stond er onder het protocol: Erg leuk paard, alleen bij de galop wordt het voor de amazone erg spannend Tong uitsteken
Helaas 155 punten, net geen WP.

De 2e proef ging een heel stuk beter, ook het aangaloperen ging redelijk.
Helaas een protocol met eigenlijk alleen zessen, en een paar vijfen en heel weinig zinnig commentaar, totaal 151.
Vond ik erg jammer want deze proef was echt netjes gereden.

Ik kon echt merken dat het halsstrekken en halthouden na een weekje oefenen echt beter gingen.
Nu alleen dat stomme aangaloperen nog, thuis en met het inrijden gaat het wel goed.
Ik moet gewoon ontspannen, ontspannen, ontspannen.......


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 19:24

Bettine schreef:
Mooie foto's!
Wie jureerde er, weet je dat?
Ik vind 155 wel erg banketstaaflige punten...


Die heb ik van mevr. Crebas-Moerkoert.
De 2e proef, die veel beter ging, is gejureerd door dhr. Neeleman.
Ik vond de 1e proef veel fijner gejureerd dan de 2e, daar kan ik echt niets mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:08

Sjimmy schreef:
't viel me trouwens op dat jij tenminste je sporen gebruikt zoals het hoort. en er niet elke stap mee aanspoort. Lachen


Dan zou ik de hele proef in uitgestrekte galop rijden Tong uitsteken
Het "onbehouwen" aangalopperen komt juist om dat ik, uit spanning, te lomp in kom met m'n spoor terwijl ze best alleen op m'n kuit kan aanspringen.
Ik weet dat ik het fout doe, maar toch doe ik het Verward
Heb m'n protocollen nog in de auto liggen maar meende dat het zessen en vijfen waren voor de middendraf met als commentaar, moet ruimer.
Hier had ik juist even in moeten komen met een spoortje, maar was bang dat ze dan zou aangalopperen.
Tja, ik moet nog wat sleutelen aan m'n proevenrijden Schijnheilig
Gelukkig gaat het trainen en inrijden wel super, dus ik weet dat het wel kan Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers