katinka en tanja @ work veel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 17:20

Heee heiloo, kom k net vandaan Knipoog Heb je gezien, je had toch een pony met kortgeknipte manen?? Ik had een bruine pony Tong uitsteken Lekker makkelijk te zien maar goed misschien heb je me gezien... Ik had eerste prijs 158 pnt en tweede met 154 pnt( laag gejureerd dus en raar want had veel en veel beter gereden dan vorige keer en toen had ik ook 154 pnt) Maar goed je had wel hele goede punten hoor Haha!


_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 17:28

Dan heb ik je een paar keer gezien! Knipoog


_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 20:27

Oh is dat dat blonde meisje met die witte pony toevallig??? Maar ik weet wel dat een vriendin van haar zij(die zat er later op, op dat schimmeltje) van gefeliciteerd, verder weet ik t ff niet meer Haha! Ik stond ook te wachten naast die jongen met cpony schimmeltje en meisje met vosje die twee eerste prijzen had..Oh haha ik lees nu je berichtje opnieuw en zie dat jij dat bent op dat witte ponytje! Haha! Clown

Maar ik vond het ook wel raar ja want ik had echt een super relaxed gevoel in die proeven en had wel wta hoger veracht eerlijk gezegd (158 is ook niet hoog als eerste prijs..) Maar een ander meisje, volgens mij ook bekende van jullie had toch wel 164 in 1 proef, daar was ik tweede bij met 154, echt groot verschil ( lijkt mij dan dat ik aangezien het grote verschil die hele proef verkloot moest hebben, wat dus totaal niet zo was...)

Ohja dankje Knipoog ( voor t laatste compliment Knipoog )

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 20:42

Jaa ik snap t allemaal nog Knipoog Oh dat is indd dan wel motiverend voor haar, eindelijk ns een winstpnt. Is wel eens leuk na een tijd rijden en oefenen Knipoog Haha! had verder niet echt haar proefje gezien, alleen dat ze bij wijken niet echt ging wijken, meer rechte lijn... ( maar goed praat maar niet over mijn wijken Bloos ) En dat jongetje met die kleine schimmel ging volgens mij ook niet echt lekker, zag m steeds met zijn koppie omhoog komen enz. Maar wel een schatje hoor dat ponytje( ken je die jongen ook of niet) We hebben wel een boktmeetingkje gehad waarvan we t niet wisten Knipoog Haha! )

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 20:56

Ik vond m er al niet als een dressuurruitertje uitzien Knipoog Ik had een stukje gezien van die proef in rijbaan 2... Maar dat was toevallig omdat ik dacht dat ik na haar moest omdat iemand te laat was ofzo.. Maar hoeveelste keer L1 startte ze??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 15 bezoekers